Sculptează-ți abdomenul inferior cu o singură mișcare

1
314
Pentru eficiență maximă, antrenorul Joey Thurman recomandă să faceți acest exercițiu cu o minge sportivă. Va fi o adevărată provocare și tocmai de aceea merită încercat!
Pentru eficiență maximă, antrenorul Joey Thurman recomandă să faceți acest exercițiu cu o minge sportivă. Va fi o adevărată provocare și tocmai de aceea merită încercat!

Mulți bărbați au probleme cu felul în care arată și se simt abdomenul și spatele inferior. Zonele astea sunt greu de antrenat, ceea ce înseamnă că rezultatele nu se văd prea ușor. Și totuși, mușchii din aceste zone sunt foarte importanți pentru că îți asigură echilibrul corporal și pentru că tot ei sunt cei care te mențin, practic, în formă.

Un exercițiu care le face foarte bine se numește gândacul mort (the dead bug) și da, arată exact așa cum îi spune numele. E un exercițiu excelent pentru abdomenul și spatele inferior, iar mingea sportivă (pe care o vedeți în poza cu antrenorul Joey Thurman) îi sporește dificultatea și deci și eficiența.

„Iată cel mai bun exercițiu pe care nu-l faci”, spune Thurman. „E posibil să mai fi auzit de gândacul mort înainte, dar ăsta e gândacul mort cu minge”. Ceea ce înseamnă un plus de randament față de mișcarea de bază.

Începi stând întins pe spate. Mingea trebuie plasată deasupra abdomenului și menținută în echilibru între genunchi și antebrațe. Probabil că în clipa asta – de la bun început adică – poți să simți deja arsura mușchilor încordați. Și dacă nu chiar acum, o să o simți destul de curând! „Pentru început îmi folosesc genunchii și antebrațele ca să strâng mingea”, spune Thurman.
Apoi începe partea dinamică a exercițiului. „Trebuie să întinzi piciorul și mâna opuse. În timpul ăsta expiră puternic, ca și cum ai sufla în lumânările din tort”, mai spune Thurman. Fă această mișcare de 15 ori, alternativ, pe fiecare parte (i.e. întinde mâna dreaptă și piciorul stâng, apoi mâna stângă și piciorul drept și tot așa).

E un exercițiu relativ simplu (chiar și în varianta cu minge) prin care vei începe să-ți sculptezi un spate puternic și un abdomen inferior care se vede că e bine lucrat. Și, desigur, ține-o tot așa pentru ca rezultatele să fie din ce în ce mai evidente.

 



SOURCEMen's Health
SHARE

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here