Ridicările care îți fac umeri de Atlas pe care se poate sprijini tot cerul

0
956
Pentru rezultate optime, ar fi de preferat să stai cu fața înspre spătarul băncii sau al scaunului pe care ești așezat.
Pentru rezultate optime, ar fi de preferat să stai cu fața înspre spătarul băncii sau al scaunului pe care stai așezat.

Știm cu toții (din păcate) cât e de greu să îți lucrezi cum trebuie mușchii umerilor. Nu numai că e greu să găsești suficient timp cât să te concentrezi asupra lor, dar această zonă e și foarte ușor de rănit. Dacă ești foarte motivat, ai mult zel și nu ești suficient de atent, ar putea începe să te doară sau să îți provoace niște junghiuri deloc ușor de dus.

Atunci când i-am cerut sfatul pentru ce am putea totuși face ca să ne lucrăm acești mușchi, modelul de fitness și antrenorul Mike Chabot nu a stat prea mult pe gânduri și ne-a recomandat ridicările laterale despre care îți spunem acum.

Cei mai mulți tipi fac ridicări laterale fie în picioare, fie stând jos. Sigur că nu e nimic rău în privința lor, dar variația „de aur” a lui Chabot, elementul care îți lucrează cel mai bine mușchii umerilor, este de a sta cu fața spre spătarul scaunului sau a băncii pe care ești așezat. Astfel de ridicări chiar scot ce e mai bun din tine! Iar recompensa, adică modul în care îți vor arăta umerii, e pe măsură.

Ce-i de făcut, mai exact? În primul rând, ia loc cu fața spre spătar. Apoi ridică brațele timp pe două secunde până ajung paralele cu podeaua iar atunci când le cobori (tot în două secunde), oprește-te când ajungi pe la trei sferturi din distanța până la corp. Altfel spus, nu coborî brațele până îți ating trunchiul. Efectul pozitiv e dublu. Pe de o parte accentuează mușchii deltoizi iar pe de alta nu te lasă să iei pauză în timpul exercițiului.

Mișcarea lentă (de aici specificația cu cele două secunde și la „deal” și la „vale”) și poziția perfect dreaptă a brațelor acționează la maxim de eficient asupra mușchilor umerilor. Atât de eficient încât nici nu mai ai nevoie de o altă mișcare.

Chabot spune că ceea ce trebuie să încerci să faci este să îți extinzi cât de mult poți brațele. Asta pentru că mișcarea realizată în felul acesta asigură că toată contracția se exercită asupra umerilor. Și, desigur, drept urmare umerii tăi vor arăta bine și puternici. Atât de puternici încât poziția lui Atlas ar putea începe să fie periclitată.

 



SOURCEMen's Health
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here