#Provocarea de weekend – cel mai bun mod de a-ți lucra bicepșii

Asta da provocare pentru brațele tale! Nu e prea simplă dar dă rezultate pe care sigur vrei să le obții. Și tocmai de aceea e o motivație foarte bună.

0
982

Bicepșii sunt niște mușchi relativ mici, ceea ce nu te oprește defel să tot ridici la gantere până începi să-i simți și să-i vezi aproape explodând. „Cu toate astea, ridicările clasice țintesc doar una dintre cele două grupe musculare – bicepșii brahiali – de pe partea anterioară a brațelor”, spune Todd Durkin, autor al The IMPACT! Body PlanCa să-ți sculptezi niște mușchi ce umflă frumos mânecile tricoului, nu trebui să uiți de coracobrahiali, cei care se află sub brahiali.

Care este cel mai bun mod de a face asta? Nimic mai simplu decât să schimbi modalitatea de a ține greutățile atunci când faci ridicările, spune Durkin. Provocarea acestui weekend e să le ții cu palmele una către cealaltă, poziție care obligă coracobrahialii să lucreze mai intens pentru a susține mișcarea. Antrenamentul acestei grupe musculare îți va da forță și va contribui semnificativ la creșterea diametrului brațelor.

Ce ai de făcut? Ține o ganteră grea, de 15 kg, cu brațul complet extins în jos, pe lângă corp, cu palmele una înspre cealaltă. Fără a mișca brațele, ridic-o până cât mai aproape de nivelul umerilor. Menține-o sus câteva secunde, apoi revino la poziția inițială. Fă cât de multe ridicări poți în 2 minute. Poți lua pauze foarte scurte dar nu opri cronometrul până nu dă el singur semnalul de final.

Când simți că ești pregătit să încerci, urmărește videoul pentru a-l vedea și pe Durkin executând provocarea. El a reușit să facă 62 de ridicări în două minute. Dar tu? Împărtășește cu toată lumea rezultatul tău și astfel vei avea chiar tu un punct de reper pentru progresul de la săptămână la săptămână.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here