Încearcă provocarea la fitness a celor o sută de repetări

0
784

Bobby Maximus, celebru antrenor și autor al cărții Maximus Bodynumește această provocare a celor o sută de repetări „antrenamentul perfect al tuturor timpurilor”.

Nu este deloc complicat. Nu trebuie decât să alegi între a face o sută de repetări cu ridicări de gantere de pe bancă sau o sută de genuflexiuni cu gantere. Simplu, nu? În funcție de înălțimea, greutatea, forța și experiența ta, Maximus îțirecomandă să alegi între greutăți de 60, 80 sau 100 de kilograme. (Iată niște sfaturi de luat în seamă pentru cum să îți protejezi umerii atunci când faci ridicări de gantere din poziție culcat).

Obiectivul tău? Să faci o sută de repetări din oricare din cele două exerciții, cu o mișcare completă și cu o tehnică adecvată, într-un timp de zece minute.

Crede-ne că o să simți la maxim intensitatea celor o sută, indiferent pe care din ele le alegi. Mișcarea continuă și necesitatea de a rezista până la o sută îți vor crește semnificativ și ritmul inimii. Ceea ce înseamnă, de fapt, antrenament cardio. În felul ăsta împuști mai mulți iepuri deodată.

Deși nu durează decât zece minute, intensitatea datorată numărului mare de repetări condensate într-un timp scurt face acest exercițiu să fie perfect adaptat celor pentru care timpul chiar e o resursă importantă.

Antrenamentul e o modalitate foarte bună de a-ți testa rezistența fizică. Să zicem că azi ai reușit să repeți rididcările de 90 de ori. Mâine poți ajunge la o sută. Iar poimâine poți încerca să faci tot o sută dar mai repede.

Noi suntem convinși că e o provocare ce merită încercată. Dar te rugăm să nu ne crezi pe cuvânt! Încearcă să o faci și tu și de abia apoi dă-ne dreptate sau contrazice-ne.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here