Programul cuceritorului

24 octombrie 2007

Pentru rolul din Alexander, Colin Farrell avea nevoie de un trup cu care sa-si inspire trupele pe cimpul de lupta si doamnele sa cumpere bilete.Farrell nu merge la sala decit daca din storcatorul de fructe de la bar curge bere. Capitanul Dale Dyle, antrenorul lui Colin si consilierul militar al intregii productii, a creat un program intensiv, care se putea desfasura oriunde si in orice conditii.

Pentru rolul din Alexander, Colin Farrell avea nevoie de un trup cu care sa-si inspire trupele pe cimpul de lupta si doamnele sa cumpere bilete.

Farrell nu merge la sala decit daca din storcatorul de fructe de la bar curge bere. Capitanul Dale Dyle, antrenorul lui Colin si consilierul militar al intregii productii, a creat un program intensiv, care se putea desfasura oriunde si in orice conditii.

Programul lui Colin

In primele doua saptamini, Farrell alerga zilnic intre 5 si 7 km, facea totari, genutexiuni si ridica greutati pe tot parcursul zilei. Pentru a-si mari rezistenta, Colin se folosea de orice obiect pe care-l avea la indemina, de la pietre pina la sticle cu apa. Cu o luna inainte de inceperea filmarilor, “cuceritorul” a co-mandat o unitate formata din 1.100 de barbati, pe care ii supunea unui program militar de 45 de minute de totari, fandari si tot felul de stiluri de alergat. “In calitate de comandant, lucrezi cot la cot cu oamenii pe care ii conduci”, spune capitanul Dyle. “Trebuie sa le insuti importanta pregatirii fizice.”

Programul tau

Urmeza sfaturile capitanului Dyle pentru un program eficient de totari si abdomene. Asaza-te in pozitia pentru totari, dar ridica-ti picioarele la un nivel superior celui al umerilor. Fa serii de cite 20 de flotari, in 3 pozitii diferite, in aceasta ordine: miinile pozitionate sub barbie, la acelasi nivel cu umerii si de o parte si de alta a umerilor. Continua cu o repriza de abdomene si una de abdomene laterale: intinde-te pe o parte, asaza-ti bratele pe piept si texeaza trunchiul, astfel incit cotul pozitionat spre exterior sa-ti atinga coapsa. Fa serii de cite 10 pentru fiecare parte.



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți