Programul care arde grăsimea

12 iulie 2013

Următorul circuit îți stimulează metabolismul și poate fi efectuat oriunde

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →

ECHIPAMENT N-ai nevoie
ȚELUL Să-ți lucrezi tot corpul
CALORII ARSE 248*
ANTRENOR David Jack, antrenor de performanță și proprietar la Actv8Phoenix
IDEAL PENTRU Un antrenament rapid, pentru stimularea metabolismului, când călă­to­rești, n-ai suficient timp liber sau nu ai acces la echipament sportiv ori o sală de sport.

*Calculate pentru un tip atletic, cu înălțimea de 1,80 metri, greutatea de 79 de kilograme, care a folosit un ceas Polar FT7 ce afișează caloriile arse

 

CUM ÎL FACI Efectuează 50 de repetări din fiecare exercițiu, în orice ordine, cât de repede poți, fără pauze. Nu e musai să faci toate cele 50 de repetări la rând – poți începe cu 20 de flotări, apoi să treci la săriturile Jumping Jack, să faci iar 15 flotări, ș.a.m.d. Odată ce ai terminat circuitul, odihnește-te vreo două minute și repetă. Fă până la trei circuite în total, începând de fiecare dată cu o altă mișcare.

Flotări
Așază-te în poziție de flotare. Palmele sunt sprijinite pe podea, brațele sunt drepte, depărtate ușor peste lățimea umerilor. Flexează coatele și coboară corpul până când pieptul aproape atinge podeaua. Revino la poziția de start cât de rapid poți.

???????????????????????????

???????????????????????????

Alpinistul
Stai în poziţie de flotare, cu braţele drepte. Ridică piciorul drept și adu genunchiul cât mai aproape de piept, atingând podeaua cu vârful degetelor. Repetă cu piciorul stâng. Continuă să alternezi înainte şi înapoi.

04+ISM-MHealth.MOUNTAINCLIMB140113

Abdomene
Stai pe spate, cu genunchii flexați și tălpile lipite de podea. Pune palmele după urechi (nu la ceafă, ca să nu fii tentat să tragi de cap). Ridică doar capul și umerii în timp ce-ți împingi cutia toracică spre bazin. Revino la start și repetă în viteză.

???????????????????????????

 

???????????????????????????

Sărituri Jumping Jack
Stai cu picioarele apropiate şi braţele pe lângă corp. Simultan, ridică braţele deasupra capului şi sari suficient de sus cât să desfaci larg picioarele. Fără să faci pauză, fă mişcarea în sens invers şi repetă.

07+ISM-MHealth.JUMPINGJACK180113

Genuflexiune completă
Întinde braţele în faţa ta şi ţine-le cât mai drepte, cu picioarele la nivelul umerilor. Împinge bazinul în spate şi coboară-ţi corpul până când coapsele sunt paralele cu solul. Revino în poziţia de start şi repetă în viteză.

01+ISM-MHealth.BODYWEIGHTSQUAT140113

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!