3 exerciții pe un singur picior care îți sculptează întregul corp

0
766

 

Chiar și niște schimbări aparent mici pot avea un impact considerabil asupra eficienței antrenamentului tău. Iată, spre exemplu, aceste exerciții recomandate de antrenorul Andy Speer – cel care a creat  Anarchy Arms pentru Men’s Health. Ce au ele special? Faptul că poziția obișnuită a picioarelor e schimbată așa încât cea mai mare parte a greutății corpului să fie suportată pe un singur picior. Această mică deplasare de accent va face antrenamentul mult mai solicitant pentru partea superioarp a corpului. Trunchiul, picioarele și șoldurile vor avea parte de o provocare mult mai puternică decât ar avea de la exercițiile executate în varianta clasică.

Instrucțiuni. Fă exercițiile de mai jos în această ordine. O rundă cuprinde câte cinci repetări pentru fiecare dintre cele trei exerciții. Execută zece runde în total. Schimbă piciorul de sprijin la începutul fiecărei noi runde.

  1. „Greutăți românești” (Romanian Deadlift) pe un singur picior

Acest exercițiu cere forță și concentrare. În schimb, promite să îți îmbunătățească stabilitatea și echilibrul nu doar la sală ci și în general, în viața obișnuită. Asigură-te că stai cu spatele dreptpe tot parcursul celor cinci repetări.

2. Split-Stance Row

Exercițiul acesta îți lucrează spatele, șoldurile și brațele. E foarte posibil ca după cele cinci repetări să simți deja că îți ard mușchii. Dar și dacă reușești să duci totul la bun sfârșit, ai promisiunea unei stabilități sporite la nivelul șoldurilor. Iar asta înseamnă de fapt un corp mai puternic per total.

3. Split-Stance Row cu ridicări de gantere pentru tricepși

La fel ca exercițiul (2), și acesta este eficient pentru spate, șolduri și brațe. În plus, cere efort suplimentar din partea tricepșilor. Speer recomandă cinci repetări înainte de a o lua de la capăt și a te întoarce la exercițiul (1).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here