O ora pentru un corp perfect

24 octombrie 2007

Indiferent daca obiectivul tau este sa iti dezvolti pieptul sau sa iti ingustezi talia, antrenamentul trebuie sa dea cele mai bune rezultate rapid. Foloseste acest program ca sa economisesti timp si sa faci muschi.Exista un program de antrenament care te poate face sa arati grozav atat la 20 de ani, cat si la 80.

1-622poza-interior.jpg
Previous1 din 3Next
Poți folosi tastele ← →

Indiferent daca obiectivul tau este sa iti dezvolti pieptul sau sa iti ingustezi talia, antrenamentul trebuie sa dea cele mai bune rezultate rapid. Foloseste acest program ca sa economisesti timp si sa faci muschi.

Exista un program de antrenament care te poate face sa arati grozav atat la 20 de ani, cat si la 80.

Toti oamenii care l-au folosit s-au bucurat de beneficiile lui. Cea mai mare diferenta intre acest program si cel pe care il faci acum este echilibrul. Nu e vorba de exercatii care iti imbunatatesc echilibrul, ci de o abordare echilibrata a dezvoltarii fizice.

Ce inseamna asta? Ti-ai facut deja antrenamentul de forta combinat cu niste alergare pe banda? Ei bine, nu numai ca e un antrenament incomplet, dar este si ineficient. Pentru inceput trebuie sa incetezi sa gindesti in termeni de “tras de fiare” si “facut cardio”.

Antrenamentul perfect este o combinatie a sase parti la fel de importante. Nu te ingrijora: acest program este usor de pus in practica, iar noi am organizat timpul tau in sala minut cu minut, astfel incat nu te vei antrena mai mult timp ca pana acum. Te vei antrena mai eficient si mai aproape de obiectivul tau: un corp mai mare, mai puternic si mai suplu, care functioneaza la fel de bine cum arata.

Pune muschii la treaba

Strategia: Misca-ti corpul in asa fel incat sa recrutezi un numar mai mare de fibre musculare, ceea ce va conduce in final la o acumulare mai mare de masa musculara.

Timp investit: 5 minute

Propunerea noastra: Renunta la incalzirea traditionala. Daca ar fi vorba doar de incalzire, atunci poti la fel de bine sa stai in sauna. Fa exercatii calistenice. Acestea nu numai ca vor stimula caile nervoase ce fac legatura dintre creier si muschi, dar te vor ajuta sa te misti trecand prin toata amplitudinea de miscare, inainte sa treci la exercatiile cu greutati.

Daca antrenamentul ar fi spectacolul, atunci aceasta e repetitia. Vezi “Accelereaza antrenamentul”, la dreapta.

Pune accent pe punctele slabe

Strategia: Identifica zonele cu probleme pentru a elimina verigile slabe si a reduce riscul de accidentare.

Timp investit: 4 minute

Propunerea noastra: Ai muschi sau articulatii care te dor? Daca ai raspuns “Putin” sau “Numai atunci cand…”, mergi la un medic. Si in plus antreneaza-ti fesierii si muschii periscapulari – romboizii, trapezul, dintatul anterior si pectoralul mic.

Nu e neaparat nevoie sa stii sa le arati in atlas sau pe mulaj, insa aminteste-ti ca daca ai aceste zone slab dezvoltate, exista un mare risc de accidentare pentru solduri, genunchi si umeri. Foloseste exercatiile propuse la sectiunea “Protejeaza-ti corpul”. In anii ce vor urma, corpul tau iti va multumi de fiecare data cand te vei da jos din pat.

Previous1 din 3Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți