Noul antrenament Spartacus

28 mai 2015

Primul nostru plan de antrenament Spartacus a fost un blockbuster de ars grăsimi. Ești gata pentru următoarea etapă?

Previous1 din 4Next
Poți folosi tastele ← →

De Tom Hansen. Adaptare de Irina Mereacre. Foto: Kenji Toma.

În 2010 am lansat primul Antrenament Spartacus: un circuit avansat conceput pentru arderea caloriilor în ritm rapid, distrugerea grăsimii viscerale și sculptarea fiecărui mușchi din corpul tău. Datorită acestor performanțe a devenit, în scurt timp, seria de exerciții cu cel mai mare succes din istoria Men’s Health.

Îți prezentăm acum Antrenamentul Spartacus. Acest plan creat de David Jack, consultant Men’s Health, oferă aceleași rezultate în privința arderii grăsimilor, a sculptării mușchilor și a transpirării excesive pe care le aștepți de la orice antrenament Spartacus. Și asta nu e tot.

Puncte forte: Snatch cu gantera cu un singur braț

Ridicările olimpice, cum ar fi pus la piept și aruncat și smuls, nu sunt doar pentru tipii care dorm în sală, obsedați de pătrățele. Sunt metode eficiente la care poate apela orice bărbat care vrea să-și consolideze rezistența și forța întregului corp și ca să profiți de beneficii nu trebuie să ridici discuri care îndoaie bara. De fapt, nici nu trebuie să ridici o halteră. „Smulsul cu gantera cu un singur braț, în special, este o mișcare prin care impun respect“, spune consultantul Men’s Health David Jack. „Ai nevoie de exercițiu ca să le execuți corect, însă recompensele în privința grăsimii eliminate și a mușchilor sculptați merită timpul investit.“ Urmează trucurile de mai jos, ca să le execuți perfect.

Stai neclintit

Ca să efectuezi corect exercițiul, trebuie să ai o „bază“ solidă. „Menține picioarele depărtate la nivelul umerilor, călcâiele pe sol (în poziția de start), umerii drepți și abdomenul încordat – ca și cum urmează să fii lovit în stomac“, spune Jack.

Folosește-ți șoldurile

„Împinge-le în spate în timp ce cobori, pregătindu-te să ridici gantera“, spune Jack. „Asta îți va permite să eliberezi mai multă forță.“ Vei obține același rezultat și dacă îți încordezi fesierii în a doua parte a mișcării – smulsul.

Manevrează greutatea

În timp ce ridici gantera, ține-o cât mai aproape de corp. „Este mai ușor pentru umăr și, în același timp, o mișcare mai intensă decât cea prin care faci un cerc cu brațul“, spune Jack. De asemenea, te va ajuta să-ți menții echilibrul și să mânuiești greutatea.

Încheie în forță

„Lovește“ în aer cu greutatea, direct deasupra umărului, în timp ce îți cobori puțin trunchiul. „N-o împinge în sus, ci blocheaz-o la finalul mișcării“, spune Jack. „Și în timp ce-ți fixezi cotul în punctul maxim al mișcării, menține bicepșii aproape de ureche, ca să reduci tensiunea din umeri.“

Previous1 din 4Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!