Musculosule!

24 octombrie 2007

Vara nu prea am chef de sala. Ce-mi recomanzi sa fac in aer liber? Nici o problema, tocmai asta e farmecul verii. Inotul este unul dintre cele mai complexe exercitii cu efecte cardio – iti antreneaza atit grupele de muschi din partea superioara a corpului, cit si picioarele. Tenisul de cimp este un foarte bun inlocuitor al exercitiilor de forta pentru trenul superior (brate, umeri si spate) si al fandarilor de la sala.

Vara nu prea am chef de sala. Ce-mi recomanzi sa fac in aer liber? Nici o problema, tocmai asta e farmecul verii. Inotul este unul dintre cele mai complexe exercitii cu efecte cardio – iti antreneaza atit grupele de muschi din partea superioara a corpului, cit si picioarele. Tenisul de cimp este un foarte bun inlocuitor al exercitiilor de forta pentru trenul superior (brate, umeri si spate) si al fandarilor de la sala.

Mersul pe bicicleta si alergarea inlocuiesc activitatile similare de la sala. Urcatul pe munte si catararea inlocuiesc partea de forta pentru picioare si iti vor spori rezistenta cardio datorita altitudinii.

Imbata-te cu apa

Cita apa trebuie sa beau in timpul unui antrenament la sala? PITI, VIA E-MAIL

Apa este cel mai important lucru, de care nu trebuie sa uiti, atunci cind faci un efort. In timpul oricarui effort organismul se deshidrateaza si avem nevoie sa refacem rezerva de apa. In mod normal, o persoana trebuie sa bea zilnic aproximativ 2 litri de apa – o stie toata lumea. Si nu lua in calcul supele si sucurile – corpul va folosi apa pentru a le metaboliza. Pentru fiecare ora de efort fizic trebuie sa mai adaugi 1 litru de apa.

Intinde-ti muschii

De ce trebuie sa fac stretching dupa fiecare antrenament? SERBAN, BRASOV

Stretching-ul este cea mai importanta parte a antrenamentului. La inceput, pentru a pregati organismul, muschii, ligamentele, tendoanele, pentru a le incalzi pentru efort, prevenind astfel accidentarile. Iti recomand 10 minute de stretching, cite 5 secunde de contractie pentru fiecare grupa musculara cu 10 secunde de stretching, pina simti o mica durere in muschii respectivi. Dupa antrenament, ajuta la mentinerea texibilitatii musculare si previne aparitia crampelor. Concentreaza stretchingul pe grupele musculare pe care le-ai lucrat, cite 15-20 de secunde, pe fiecare grupa



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!