Muschi de vedeta: atentie, baiat rau

24 octombrie 2007

In timpul promovarii filmului Bad Boys II, Will a fost baiat neascultator si nu a mai trecut pe la sala. Masa lui musculara a scazut considerabil, iar antrenorului sau, Darrell Foster, ii era teama ca Smith nu va putea apara omenirea in urmatorul sau film, I, Robot – desigur, un film cu pac-pac si roboti, in care Will joaca rolul salvatorului principal. Foster a fost timp de 18 ani antrenorul de fitness si box al campionului american Sugar Ray Leonard.

In timpul promovarii filmului Bad Boys II, Will a fost baiat neascultator si nu a mai trecut pe la sala. Masa lui musculara a scazut considerabil, iar antrenorului sau, Darrell Foster, ii era teama ca Smith nu va putea apara omenirea in urmatorul sau film, I, Robot – desigur, un film cu pac-pac si roboti, in care Will joaca rolul salvatorului principal. Foster a fost timp de 18 ani antrenorul de fitness si box al campionului american Sugar Ray Leonard.

Problema

Nu numai ca a chiulit de la sala, dar Will a mai si mincat in voie pizza, hot dog si alte chestii nesanatoase. Nivelul de grasime din corpul lui a crescut cu 2 procente, iar greutatile pe care le ridica au scazut cu 15 kg.

Programul lui Will

Cinci zile pe saptamina, programul lui Will cuprindea serii de ridicat greutati, concentrate pe una sau doua parti ale corpului. Alerga zilnic cel putin 12 km si boxa de doua ori pe saptamina. “Nu exista un regim de fitness mai eficient decit cel al unui pugilist”, spune Foster. In 3 luni, Smith putea ridica cu 30 de kg mai mult. O dieta bogata in proteine si carbohidrati a avut un rol de catalizator in refacerea musculara. Potrivit lui Foster, carbohidratii iti mentin creierul activ si reprezinta combustibilul din timpul antrenamentelor. Dupa 6 luni, nivelul de grasime din corpul lui Smith a scazut de la 12 la 7,5 procente.

Programul tau

Pentru a creste greutatea pe care oridici, urmeaza rutina piramidala a lui Smith. O data pe saptamina, el facea ridicari pe banca (inclinata sau dreapta). Incalzeste-te cu 3 seturi a cite 10 repetari si creste greutatea la fiecare set. Smith ridica 60, 80 si 100 de kg. Continua cu 6 seturi a cite o repetare, cu o greutate care cintareste cel putin 80% din maximumul pe care il poti tu ridica. Will ridica: 125, 135, 145, 155, 165, 175 kg.

Repeta intreg procesul, dar in sens invers, pina ajungi din nou la primul set de repetari. Pentru a-si pune pectoralii la treaba, Smith incheia antrenamentul cu 2 seturi a cite 5 repetari de impins la banca, cu greutati de 125 de kg, finalizind cu ridicari de 60 de kg pina la epuizare.



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!