Muschi de vedeta

24 octombrie 2007

Dupa o interupere de citiva ani, in \’98 reia antrenamentele la sala de forta. "Pentru doua ore de concert live ai nevoie de conditie fizica buna, mai ales daca esti mereu plecat in turnee", marturiseste Calin.

1-196poza-interior.jpg
Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →

Dupa o interupere de citiva ani, in \’98 reia antrenamentele la sala de forta. “Pentru doua ore de concert live ai nevoie de conditie fizica buna, mai ales daca esti mereu plecat in turnee”, marturiseste Calin.

Calin Goia a facut mult sport la viata lui: inot, atletism, fotbal, baschet… Fiind un tip dinamic – prefera sa coboare si sa urce 10 etaje pina la apartamentul sau, pentru ca nu are rabdare sa astepte liftul – concertele lui sint marcate de aceeasi stare de neastimpar – sigur l-ati vazut cum sare si alerga pe scena! “Artistii care cinta live, de obicei se misca foarte putin, pentru ca e dificil sa iti coordonezi respiratia, astfel incit sa nu se simta in melodie cum iti tremura glasul”, spune el. Pentru a face fata acestei provocari, trebuie sa ai un abdomen puternic, rezistenta fizica deosebita si un control perfect al respiratiei.

Programul lui Calin

Isi antreneaza toate grupele musculare, dar abdomenul ramine preferatul lui – cui nu-i place sa-si admire “patratelele” muschiului drept abdominal? Antrenamentul pentru abdomen incepe cu ridicarea picioarelor, din atirnat la barele paralele. Face 3 serii de 25 de repetari: primele 20 cu o gantera de 18 kg intre picioare, ridicind genunchii la piept si ultimele 5 repetari fara greutate suplimentara, cu picioarele intinse.

Acest exercitiu il ajuta sa isi tonifice portiunea inferioara a musculaturii abdominale. Apoi merge la scaunul roman, unde se aseaza lateral si face ridicari cu rasucire, cite 3 serii a cite 25 de repetari pe fiecare parte. Acesta este un exercitiu combinat, care pune la lucru muschii oblici (atati pe tancuri) si dreptul abdominal. Se odihneste un minut si trece pe banca declinata pentru 3 serii a 100 de repetari de abdomene (crunch).

Isi termina antrenamentul abdomenului cu citeva serii de “bricege”, adica texii ale coapselor pe abdomen in combinatie cu texii ale toracelui pe bazin.

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți