Invingatorul ia totul

0
133

 3. FLOTARI PE BOSU
Stai in pozitie de flotare, pe patru Bosu. Efectueaza flotarea coborand mult spre sol [A]. Ridica-te, impingand cu forta in palme si picioare astfel incat sa te propul-sezi in aer si sa te rasucesti la 90 de grade spre dreapta [B]. Vei ateriza in semiflotare, dar trebuie sa efectuezi miscarea pana la capat. Aceasta este o repetare. Reia miscarea in sens invers, ca sa nu ametesti [C].
Executa patru seturi a cate 10-15 repetari fiecare. Ia o pauza de 30 de secunde intre seturi.

A

B

C

 

4. FLOTARI CU RIDICARE DE GREUTATE
Asaza-te in pozitie de flotare cu palma stanga pe o minge medicinala, iar dreapta pe o gantera. Ai grija sa apuci bine greutatea [A]. Ridica bratul drept mult peste nivelul umarului, rasucindu-te usor spre partea respectiva [B]. Adu gantera inapoi pe sol si efectueaza o flotare [C]. Revino din nou la pozitia initiala. Aceasta este o repetare.
Efectueaza trei serii a cate 15 repetari fiecare. Dupa ce le termini, muta gantera in mana stanga si mingea sub dreapta. Nu uita de cele 30 de secunde de pauza dintre seturi.

A

B

C

Echipament Robert: garderoba personala
Accesoriile de fitness au fost oferite de World Class Downtown.



1
2
3
4
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here