4 exerciții ca să fii în formă maximă pe plajă

0
2592
Circuitul acesta de 4 exerciții propuse de antrenorul Joe Dowdell e obligatoriu înainte de a porni spre mare și a te expune pe plajă. De ce? Pentru că te ajută să arăți cât mai asemănător cu imaginea pe care îți dorești s-o ai!
Circuitul acesta de 4 exerciții propuse de antrenorul Joe Dowdell e obligatoriu înainte de a porni spre mare și a te expune pe plajă. De ce? Pentru că te ajută să arăți cât mai asemănător cu imaginea pe care îți dorești s-o ai!

Recunoaște acum, înainte de a porni spre mare, te oprești (cel puțin) de câteva ori să te evaluezi în oglindă. Sau tragi cu ochiul în geamurile magazinelor pe lângă care treci.

Așa că îți dăm și noi niște sugestii pentru a aduce imaginea pe care o vezi în oglindă cât mai aproape de cea ideală. Circuitul acesta de 4 exerciții e propus de antrenorul Joe Dowdell. Combină exercițiile de postură, care să te facă să arăți bine când stai în picioare sau mergi, cu cele care implică o mulțime de repetări și, drept urmare, au un efect excelent asupra mușchilor.

Execută cele 4 exerciții ca pe un circuit, odihnindu-te câte 15 secunde între fiecare două mișcări. Încearcă să faci două runde complete între care îți tragi sufletul timp de un minut. Dacă ți-a plăcut, ai ocazia să vezi planul de antrenament pentru o lună al lui Dowdell și, desigur, să îl pui apoi în practică.

  1. Pentru îmbunătățirea posturii
Men’s Health

Stai întins pe spate, cu genunchii îndoiți. Ridică piciorul stâng de pe sol și îndreaptă-l, cu talpa înspre înaltul cerului (sau al sălii de sport). Asta este poziția de început.

Încordează fesierii și ridică bazinul de pe sol, încercând să ai o linie dreaptă între trunchi și pulpa dreaptă. Menține preț de o secundă, apoi revino încet cu bazinul pe podea. Fă câte 12 repetări pe fiecare picior.

 

 

Men’s Health

 

2. Pentru un piept puternic

Începe din poziție de flotare, cu brațele ușor mai îndepărtate decât lățimea umerilor și cu trunchiul încordat. Coboară pieptul până cât mai aproape de sol, apoi revino în planșă. Și coborârea și revenirea ar trebui să dureze cam două secunde. Fă 20 de flotări.

Men’s Health

 

3. Pentru un spate arătos

Stai agățat de o bară, cu mâinile depărtate la lățimea umerilor. Menține trunchiul încordat și ridică-te, încercând să ajungi cu bărbia deasupra barei. Revino în două secunde. Repetă de 10-12 ori.

 

 

4. Evidențiază-ți bicepșii

Men’s Health

 

Stai cu tălpile pe mijlocul unei benzi cu rezistență medie și apucă cele două capete cu mâinile, cu palmele înspre înainte. Menținând brațele perpendiculare pe sol, ridică banda din cot, apoi revino. Și ridicarea și revenirea ar trebui să dureze cam două secunde. Fă 12-15 repetări.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here