6 moduri prin care poți ajunge în formă ca un ofițer Navy SEAL

0
737
Fostul ofițer Navy SEAL Mark Semos, dublură și consultant pentru noul serial SEAL de pe AXN, a dezvăluit petru Men’s Health câteva dintre sfaturile sale de fitness și nutriție.
Fostul ofițer Navy SEAL Mark Semos, dublură și consultant pentru noul serial SEAL de pe AXN, a dezvăluit petru Men’s Health câteva dintre sfaturile sale de fitness și nutriție.

Dacă vrei să ajungi în cea mai bună formă, noul serial de acțiune de pe AXN, SEAL, este sursa ta de inspirație. Producția care debutează din 16 aprilie, lunea, de la ora 23.00, este o dramă militară care urmărește viețile profesionale și personale ale membrilor unității de elită Navy Seal – de la momentele de antrenament, planificare, dar mai ales la modul de desfășurare a unora dintre cele mai periculoase misiuni, cu o miză uriașă. Membrii echipei SEAL trăiesc sub presiunea că în orice clipă pot fi trimiși în misiuni clandestine oriunde în lume.

„Ofițerii SEAL sunt construiți altfel. Când au o misiune, nu vor să eșueze.”, declara David
Boreanaz într-un interviu. David Boreanaz, cunoscut telespectatorilor din serialul „Cititorii
de oase”, este Jason Hayes – liderul dur dar respectat al echipei Tier One. „Sunt perfecționiști. Ceea ce îi deranjează cel mai mult este când ceva nu merge conform planului.”

Deci, ce trebuie să știi și, mai ales, să faci ca să ai un corp precum cel al unui ofițer Navy
Seal? Men’s Health a stat de vorbă în exclusivitate cu Mark Semos, ex Navy Seal, care este
producător consultant al producției, și ne-a oferit câteva sfaturi bune de urmat. Mai mult,
Mark este și dublura lui Boreanaz.

1. Dieta – poate suna evident, dar Semos este de părere că o schimbare în alimentație este cea mai rapidă modalitate de a ajunge la forma fizică pe care ți-o dorești. „Îmi place dieta Paleo, este foarte ușor de urmat și rezultatele se văd repede.”
2. Ieși afară – Semos este un mare fan al exercițiilor în aer liber.„Ieși din sala de
antrenament cel puțin odată pe săptămână”, sfătuiește el. „Aleargă, mergi cu bicicleta sau
înoată. Poți face o drumeție sau surfing sau pur și simplu joacă baschet – orice activitate
care te scoate în aer liber. Deși acest tip de mișcare nu arde mai multe calorii ca o sesiune
obișnuită la sală, o schimbare de peisaj este foarte indicată.”
3. Mergi desculț – Se știe că alergatul desculț produce răni, însă Semos recomandă un mix al rutinei de antrenament cu Jiu Jitsu sau alt sport care nu necesită încălțăminte. „Multe perechi de încălțăminte pot să schimbe artificial mersul, ceea ce în timp poate duce la probleme de mobilitate”, crede acesta.
4. Luptă – „Sunt fan parțial al Jiu-Jitsu- ului dar orice tip de arte marțiale este mai bun decât nimic. Sunt săli de gimnastică peste tot care oferă și box și MMA (mixed martial arts). În cel mai bun caz, îți va plăcea și va deveni parte din rutină. În cel mai rău caz, realizezi exact în ce formă fizică ești.”

5. Îmbunătățește-ți mobilitatea – Semos accentuează că la mulți dintre foștii sportivi rănile vechi duc la o mobilitate scăzută și asta se traduce într-o putere redusă. „Pentru a reduce durerea, ceea ce duce la o creștere a performanței, a puterii dar și a flexibilității, nu e nimic mai bun pe care l-aș recomanda precum un program serios și aplicat de mobilitate. Nu e fun și nici sexy și de cele mai multe ori este incomfortabil și uneori foarte dureros, dar dacă vrei să îți prelungești viața atletică, este o necesitate. Investește într-un program solid de mobilitate și o să vezi rezultatele. “
6. Fii mai activ – Rutina preferată de 10 minute a lui Semos constă în „10 runde a câte 250m la aparatul de vâslit (sau 400m alergare sprint dacă nu ai un ergometru) alternate cu 20 de ridicări de gantere, pe rând cu fiecare mână.”



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here