Îmbunătățește-ți tehnica la baschet

3 august 2013

Cum te antrenezi ca să domini terenul

„Trebuie să fii mai rapid și să-ți îmbunătățești săriturile pe verticală“, spune Bill Foran, antrenor de rezistență și îmbunătățirea condiției fizice pentru echipa Miami Heat. Fă trei seturi a câte 10 repetări fiecare, din antrenamentul de mai jos, cu pauze de două minute între seturi. Efectuează exercițiile de două ori pe săptămână.

Genuflexiune cu o ganteră
Stai cu picioarele depărtate puțin peste nivelul umerilor. Ține capătul unui gantere în ambele mâini, la nivelul pieptului; coatele sunt orientate în jos. Menținând partea inferioară a spatelui arcuită în mod natural, împinge-ți bazinul în spate, flexează genunchii și coboară într-o genuflexiune. Fă o pauză, apoi împinge-ți corpul în poziția de start. Aceasta este o repetare.

Goblet_Squat_012_GRAYGoblet_Squat_013_GRAY

 

Săritură pe bancă
Stai cu fața la o bancă joasă, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și mâinile pe lângă corp. Împinge-ți bazinul în spate, flexează genunchii și du brațele în spate în timp ce-ți cobori corpul într-o genuflexiune. Apoi inversează mișcarea în timp ce-ți balansezi brațele spre înainte. Sari și aterizează cu ambele picioare pe bancă. Coboară. Aceasta este o repetare.

Box_Jump_002_GRAYBox_Jump_006_GRAY

 

Foto: PhotoStock10/Shutterstock.com; Beth Bischoff (exerciții)



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!