Hei, musculosule!

24 octombrie 2007

In sala de forta, muschii mari nu inseamna neaparat si putere pe masura. Vei constata ca, desi in ultima luna bicepsii tai au crescut cu 3 cm in diametru, nu poti face nici macar o tractiune in plus. Daca vrei sa evoluezi, trebuie sa-ti perfectionezi miscarea. Incepe prin a lucra cu propria greutate. Asaza-te in pozitia de flotare – coatele lipite de trunchi. Fixeaza-ti talpile pe perete si impinge energic in brate. Revino la sol cit de incet posibil. Fa 3 serii, a cite 6 repetari.

In sala de forta, muschii mari nu inseamna neaparat si putere pe masura. Vei constata ca, desi in ultima luna bicepsii tai au crescut cu 3 cm in diametru, nu poti face nici macar o tractiune in plus. Daca vrei sa evoluezi, trebuie sa-ti perfectionezi miscarea. Incepe prin a lucra cu propria greutate. Asaza-te in pozitia de flotare – coatele lipite de trunchi. Fixeaza-ti talpile pe perete si impinge energic in brate. Revino la sol cit de incet posibil. Fa 3 serii, a cite 6 repetari.

Hai, noroc!

Dar nu si daca vrei la “fiare”. Daca esti racit si te incapatinezi sa mergi la sala, nu faci altceva decit sa im-prastii microbii pe acolo. Orice simptome care se manifesta de la git in jos (tuse, febra, dureri in zona sternului) sint semnale ca trebuie sa stai la pat – iar singurele obiecte pe care le ridici sint siropurile de tuse si canile cu ceai. Pentru un nas infundat sau usturime in git, nu exista restrictii.

Vedere in ceata

Un fenomen destul de des intilnit printre impati-mitii salilor – tulburarea temporara a vederii – nu trebuie sa te alarmeze. Multi tipi isi tin rasutarea in timpul ultimului exercitiu. In termeni populari, manevra se numeste “strofocare”. In termeni de specialitate – valsalva. Lipsa aerului creeaza o presiune enorma in partea superioara a corpului si afecteaza circulatia sangvina cerebrala. Daca vezi in ceata dupa ce ai terminat un exercitiu, incearca sa expiri usor in timp ce-ti contracti muschii.



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!