Ghidul baschetbalistului pentru un abdomen plat

0
1038

De BJ Gaddour. Adaptare de Luiza Gabriela Vîlsan. Foto: Guliver/ThinkStock. Ilustrații: +ISM.

Nu fi un simplu telespectator. În pauze, direcționează-ți energia către acest exercițiu de cinci minute.

Instrucțiuni Ia o minge de baschet și efectuează acest antrenament ca un circuit, terminând fiecare exercițiu în timpul alocat, cu pauză de 30 de secunde între exerciții. Fă-le în ordinea menționată. Aceasta este o rundă; fă trei-cinci runde, cu pauză de unu-două minute între ele.

1 Planșă cu driblare

Stai în poziție de flotare, cu genunchii, șoldurile și umerii aliniați și așază o minge de baschet lângă mâna dreaptă. Ridică mâna dreaptă, ia mingea și începe să driblezi, având sprijin pe brațul stâng. Driblează mingea timp de 30 de secunde, având grijă ca abdomenul să fie încordat tot timpul; apoi schimbă brațele și repetă. Timp: un minut.

2 Genuflexiune cu fandare și driblare cu mingea

Ia o minge de baschet. Poziționează picioarele la distanță de un metru. Coboară corpul până când genunchiul din față este îndoit la 90 de grade. Menține poziția timp de 60 de secunde, driblând mingea înainte și înapoi printre picioare. Schimbă picioarele la un minut. Timp: două minute.

3 Flotare Mountain Climber pe minge

Stai în poziție de flotare, cu mâna stângă pe podea și mâna dreaptă pe minge. Acum efectuează mișcarea: apropie genunchiul stâng de corp și du-l înapoi. Repetă cu genunchiul drept. Continuă, făcând o flotare la fiecare trei-cinci secunde. Efectuează mișcarea timp de 30 de secunde, apoi schimbă mâinile. Timp: un minut.

4 Genuflexiune laterală cu driblare

Ia o minge și stai cu picioarele foarte depărtate. Începe să driblezi. Mută-ți greutatea pe șoldul stâng în timp ce driblezi către stânga, adoptând o poziție de fandare laterală. Inversează mișcarea, driblând spre dreapta și ­lăsându-te în fandare laterală în dreapta. Continuă modelul dreapta-stânga în timp ce driblezi. Timp: un minut.

Cum să învârți o minge

O minge ușor dezumflată funcționează cel mai bine. Ține-o – dungile să fie pe verticală – cu mâna dominantă pe partea laterală, iar cealaltă mână spre tine. Folosește ambele încheieturi pentru a începe învârtirea mingii. Prinde mingea cu buricul degetului arătător. Mută mingea pe unghie pentru mai puțină fricțiune. Bate ușor mingea cu degetele de la mâna liberă.

Articol preluat din ediția de aprilie 2017.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here