Exercițiul Superhero al zilei: genuflexiunea cazacă

0
2072
Cu genuflexiunea cazacă, poți dobândi și tu ceva din mobilitatea de supererou pe care antrenorul Don Saladino l-a ajutat pe Ryan Reynolds să o aibă.
Cu genuflexiunea cazacă, poți dobândi și tu ceva din mobilitatea de supererou pe care antrenorul Don Saladino l-a ajutat pe Ryan Reynolds să o aibă.

Dacă ai văzut filmele Deadpool, nu se poate să nu fi observat cât de atletic și flexibil a trebuit să devină actorul Ryan Reynolds pentru a-l juca pe Wade Wilson.

Cum a ajuns Reynolds un astfel de supererou mobil și flexibil la maxim? Cu siguranță nu ronțăind chipsuri pe canapea! Ci printr-un regim intens de antrenament coordonat de Don Saladino, el fiind cel care l-a ajutat să ajungă la forma excelentă de care Reynolds avea nevoie pentru a-l întruchipa pe Wade Wilson. Să nu uităm că tot Saladino e responsabil și pentru alte performanțe actoricesc-atletice, cum ar fi a lui Sebastian Stan. Tehnicile antrenorului fac mai mult decât să dezvolte mușchi buni de filmat, ele aduc la suprafață întregul potențial sportiv al clientului cu care lucrează.

Unul dintre exercițiile de supererou propuse de Saladino, exercițiu care antrenează foarte bine flexibilitatea, este genuflexiunea cazacă. Saladino a declarat pentru MensHealth.com că aceasta este „o modalitate avansată de stretching datorită distribuției asimetrice a greutății pe picioare”.

Exercițiul lucrează picioarele și mușchii abductori, dar și mușchii spatelui, în special dacă folosești și o ganteră. În plus, genuflexiunea cazacă poate îmbunătăți capacitatea de a executa alte tipuri de ridicări.

Saladino recomandă această mișcare pentru a îmbunătăți mobilitatea gleznelor și a șoldurilor, căci acestea sunt abilități absolut necesare pentru a realiza corect o genuflexiune.

Ce ai de făcut? Ia o ganteră ușoară și găsește un loc la sală care să-ți permită să te întinzi. Ține gantera cu ambele mâini la nivelul pieptului, stând cu picioarele ceva mai îndepărtate decât distanța dintre umeri, cu vârfurile îndreptate ușor înspre exterior. Menține gantera în dreptul pieptului și lasă-ți greutatea pe un picior îndoind genunchiul cât de mult poți. Celălalt picior trebuie să fie drept, iar sprijinul să fie pe călcâi (deci vârful îndreptat în sus). Menține poziția câteva secunde, apoi revino pe centru și fă aceeași mișcare și pe celălalt picior.

Nu-ți face probleme dacă simți că ai un echilibru destul de precar, e normal, mai ales dacă folosești gantera.

Adaugă genuflexiunea cazacă antrenamentului dedicat picioarelor, executând 3 seturi a câte 5 repetări pe fiecare picior. Pentru mai multe exerciții de body building pentru supereroi, urmărește programul complet al lui Saladino.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here