Forța echilibrului

26 septembrie 2014

Sculptează mușchii și crește mobilitatea și coordonarea întregului corp – pas cu pas.

Previous1 din 4Next
Poți folosi tastele ← →

Cele două exerciții efectuate cu propria greutate sunt ca un bilanț al performanței tale sportive. „Dacă reușești să faci corect atât flotările, cât și genuflexiunile – înseamnă că ești puternic și în formă“, spune Craig Ballantyne, instructor certificat din Toronto și autorul cărții Turbulence Training. „Însă, dacă nu poți face același număr de repetări cu fiecare braț sau picior, probabil ai un dezechilibru al forței.“ Asta nu numai că îți va afecta performanța în sala de fitness și în practicarea sporturilor, dar îți poate crește și riscul de accidentări, ducând la anularea antrenamentelor și la rezultate întârziate. „Un bărbat obișnuit va depune efort ca să ducă la bun sfârșit aceste exerciții“, spune Ballantyne. „Așa că stăpânirea lor îți va da ocazia să vezi cât de mult ești peste medie.“ —Michael Easter

CUM SĂ TE ANTRENEZI
Efectuează 45 de flotări cu mâna dreaptă sprijinită pe o cutie ori pe un stepper. Ia o pauză de cinci minute, apoi repetă cu sprijin în cealaltă mână. În continuare, fă 15 genuflexiuni pe un picior, începând cu stângul. Ia o pauză de două minute și repetă cu dreptul.

ȚELUL TĂU
90 DE FLOTĂRI CU MÂNA PE STEPPER, 30 DE GENUFLEXIUNI PE UN PICIOR

Previous1 din 4Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!