Fitness pentru doi

12 februarie 2009

Am ales doi asi ai fitness-ului drept modele MH pentru a-ti prezenta o zi ideala la sala, doar pentru tine si EA, partenera ta.Pe Mihai Dragomir ti-l amintesti probabil de pe coperta noastra din august 2007. Este initiatorul noului curent in fitness – Cardiomix – si colaborator permanent al revistei. Diana Oprea a obtinut medalia de aur la Campionatele Mondiale de fitness din 2006.

1-booklet-feb09-page-055-image-0001.jpg
Previous1 din 4Next
Poți folosi tastele ← →

Am ales doi asi ai fitness-ului drept modele MH pentru a-ti prezenta o zi ideala la sala, doar pentru tine si EA, partenera ta.

Pe Mihai Dragomir ti-l amintesti probabil de pe coperta noastra din august 2007. Este initiatorul noului curent in fitness – Cardiomix – si colaborator permanent al revistei. Diana Oprea a obtinut medalia de aur la Campionatele Mondiale de fitness din 2006.

Ambii colaboreaza cu cele mai bune cluburi de fitness din Bucuresti si sint antrenori personali ai unor vedete de marca autohtone. I-am provocat – special pentru tine – la o sedinta completa de pregatire fizica, ce contine absolut toate etapele unei zile la sala: pregatirea organismului pentru efort, programul propriu-zis de dezvoltare musculara, revenirea organismului dupa efort, respectiv relaxare activa si pasiva. Totul este urmarit in paralel, pentru tine, dar si pentru EA, nu uita!

Cind veti merge impreuna la sala, nu va trebui sa folositi intocmai dozarea exercitiilor, asa cum o veti gasi in materialul de fata. Va veti adapta stadiului vostru de pregatire fizica, insa programele in sine trebuie urmate. Sint sugestiile unor maestri ai genului si trebuie luate ca atare. Bineinteles ca exista o sumedenie de alte exercitii si combinatii ale acestora pe care le veti putea testa la sala, dar in acest caz puneti accent pe sfatul instructorului sportiv aflat la fata locului.

Chiar si daca veti dori sa aplicati mot-à-mot ceea ce scrie in acest editorial, nu uitati sa va consultati cu un specialist, inainte de a incepe pregatirea fizica. Majoritatea celor care ar dori sa mearga in mod regulat la sala se pling de lipsa unui partener cu care sa se insoteasca pe drum si care sa participe efectiv la exercitiile de incalzire pe perechi, respectiv la stretching- ul de final. Putini dintre noi s-au gindit in primul moment la insasi partenera de viata, ca la o posibila optiune pentru alungarea monotoniei sedintelor de fitness.

Mai mult, prezenta femeii care conteaza pentru tine poate constitui cel mai mare stimulent, in intentia ta de a-ti modela corpul. Si tu poti fi un stimulent puternic pentru ea. In afara motivelor care pe tine te-au tinut pina acum departe de exercitiile fizice, partenera ta mai are cel putin unul in plus: “agresiunile” zilnice la care este supusa din partea sexului opus, ori de cite ori vine singura la sala.

Cistigul este pe toata linia, indiferent ca alegeti sa mergeti impreuna la sala dimineata, seara sau doar in weekend. Amindoi veti fi multumiti de noua forma fizica, veti fi relaxati si veti da uitarii problemele banale ce altadata va “inveninau” viata. De aceea, am ales ca de aceasta data sa iti recomandam exercitii pentru doi. Nu uitati sa aplicati succesiunea corecta a acestora!

Previous1 din 4Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți