Fitness pe terenul de baschet

24 octombrie 2007

Idei de antrenament cardio de la patru echipe de top: Provocarea cardio 1: Echipa Universitații Florida – Gator Principala diferența intre jocul din curtea liceului și un meci profesionist: viteza de joc. Vrei performanța? Incearca piramida sprintului propusa de cei de la UF.

1-598poza-interior.jpg
Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →

Idei de antrenament cardio de la patru echipe de top: Provocarea cardio 1: Echipa Universitații Florida – Gator Principala diferența intre jocul din curtea liceului și un meci profesionist: viteza de joc. Vrei performanța? Incearca piramida sprintului propusa de cei de la UF.

Pornind de la linia de fund, sprinteaza o lungime de teren. Odihnește-te pe o durata egala cu de doua ori timpul necesar acestui sprint. Apoi sprinteaza 3 lungimi de teren și odihnește-te la fel. Continua sa crești distanța sprinturilor la 5, 7 și 8 lungimi de teren, adaptind intervalul de pauza, dupa caz. Apoi redu la 6, 4 și 2 lungimi de teren. inca mai poți sa sprintezi? Nu prea cred. Asta pentru ca acest tip de antrenament este destinat jucatorilor de elita, cu o condiție fizica de excepție. Testeaza-te in acest fel și apoi incepe sa te antrenezi.

Provocarea cardio 2

Echipa Universitații Bucknell – Bison Ca membri ai Ligii Patriot, ei i-au invins pe cei din Kansas și Arkansas in doua turnee NCAA. Au reputația unei echipe extrem de puternice și fac totul sa și-o mențina. Antrenorul de forța al celor de la Bison, Jerry Shreck, are o metoda de antrenament numita “22” – practic trebuie sa faca 4 lungimi de teren in mai puțin de 22 de secunde, apoi se odihnesc 44 de secunde. in total trebuie sa faca 22 de astfel de sprinturi.

Provocarea cardio 3

Echipa Academiei Forțelor Aeriene – Falcons Ca sa-și imbunatațeasca agilitatea, cei de la Falcons folosesc exercițiul “sageata”. Sprinteaza in linie dreapta 5 metri (ești la virful sageții), apoi 5 metri la un unghi de 45 de grade inapoi și spre stinga și din nou spre virf. in continuare alearga 5 metri la un unghi de 45 de grade inapoi și spre dreapta și din nou la virf. Exercițiul se finalizeaza revenind la poziția de start. Pauza 90 de secunde și se executa de inca 3 ori.

Provocarea cardio 4

Echipa Universitații Connecticut – Huskies Antrenorul de forța al acestei echipe, Chris West, propune urmatorul exercițiu: stai intr-un colț al liniei de fund și sprinteaza pe lungimea terenului pina la colț. Intoarce-te 90 de grade și sprinteaza pe lațime și tot așa pina revii la poziția de start. Trebuie sa termini acest exercițiu in mai puțin de 24 de secunde, sa te odihnești, dupa care sa il reiei – timp de 10 min. Cei de la Uconn il fac timp de 30 de minute. Exercițiile de mai jos iți lucreaza tot corpul la o intensitate numai buna de ars grasimea de pe abdomen.

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți