Fitness

24 octombrie 2007

Cum se explica faptul ca nimeni nu te intreaba in viata de zi cu zi: "Cu cit poti sa faci ramat?.Daca discuti cu cineva despre tras de fiare, prima intrebare care ii iese pe gura este "Cu cit faci impins de la piept? Fara nici o indoiala. Pentru ca impinsul este etalonul. De acolo incepe si acolo se termina antrenamentul de forta pentru trenul superior. si haideti sa fim cinstiti: impinsul de la piept este un fel de Viagra pentru fragilul nostru ego masculin.

1-248poza-interior.jpg

Cum se explica faptul ca nimeni nu te intreaba in viata de zi cu zi: “Cu cit poti sa faci ramat?.

Daca discuti cu cineva despre tras de fiare, prima intrebare care ii iese pe gura este “Cu cit faci impins de la piept? Fara nici o indoiala. Pentru ca impinsul este etalonul. De acolo incepe si acolo se termina antrenamentul de forta pentru trenul superior. si haideti sa fim cinstiti: impinsul de la piept este un fel de Viagra pentru fragilul nostru ego masculin.

Sigur, vrem sa ne dezvoltam masa musculara, dar urmarim sa dezvoltam si altceva care se ata mai profund in noi. Nu trebuie sa iti fie rusine. O sa te invatam sa le dezvolti pe toate. Trebuie doar sa fii suficient de deschis la noua abordare a acestui foarte simplu exercitiu (in care practic stai intins pe o banca si impingi o haltera).

Prima idee: “Trateaza impinsul de la piept ca pe un exercitiu pentru triceps, in locul unuia pentru piept , spune Dave Tate, specialist in fitness, antrenor de culturism si campion de powerlifting in Columbus, Ohio. Cea mai eficienta metoda de a ridica o greutate de la piept este sa tii coatele apropiate de trunchi si sa impingi bara in sus, plecind de la baza toracelui.

Aceasta tehnica necesita tricepsi puternici, insa scurteaza amplitudinea miscarii bratelor cu aproape 25 cm, estimeaza Tate, ceea ce iti ofera posibilitatea sa ridici o greutate mai mare. Tate stie despre ce vorbeste: in concurs a facut impins de la piept cu aproape 275 kg. in consecinta l-am rugat sa ne alcatuiasca un program de antrenament avind in minte un singur obiectiv: sa impingem de la piept cu greutate mai mare.

Ne-a spus ca urmind programul conceput de el, un individ obisnuit ar trebui sa creasca greutatea halterei cu 10 pina la 25 kg in 8 saptamini. Dovedeste-i ca a avut dreptate.

Mai multe secrete despre dezvoltarea musculaturii trunchiului, in numarul MH din luna septembrie, pag. 73



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți