Fă-ți un corp ­perfect

16 septembrie 2015

Fost sportiv profesionist, model, imaginea parfumului Invictus de la Paco Rabanne, Nick Youngquest este unul dintre cei mai în formă bărbați din lume. Află cum poți arăta ca el.

Previous1 din 5Next
Poți folosi tastele ← →

De Isidre Estevez. FotoȘ Edu Garcia.  Adaptare de Mihai Ghiduc. Asistent foto: Carles Oliva. Grooming: Gilbertomakeup pentru MAC și Sebastian. Mulțumim: Invictus Paco Rabanne. Nick Youngquest poartă pantaloni Le Coq Sportif

Nick Youngquest este genul de tip care nu se poate opri din a-și testa mereu limitele. Obișnuit cu activitatea fizică de la o vârstă fragedă, e clar că iubește competiția și e dispus să dea totul pentru a evita înfrângerea.

„Mi-a plăcut dintotdeauna să fac sport“, declară fostul rugbist australian care locuiește acum în New York. „Când eram mic eram foarte activ, nu-mi petreceam vremea pe console video, cum fac copiii din ziua de azi. Sportul este foarte important în viață. De fapt, mulți dintre eroii mei sunt sportivi. Cu toate acestea, nu îi admir doar pentru ce au făcut pe teren sau pentru disciplina în care au concurat, ci pentru că sunt umili și au principii. Pentru mine, principiile, valorile sunt la fel de importante precum eseurile și recordurile.“

Dacă vrei să ai un corp ca al lui Nick, trebuie să ții cont de un singur lucru: bunul simț. De fapt, e chiar mai simplu. Trebuie să găsești un echilibru între relaxare și muncă. „Cel mai important lucru e să faci ceea ce îți place“, spune Nick. „Dacă te orientezi către un sport care te atrage, e mult mai ușor ­să-ți păstrezi concentrarea. După ce am renunțat la sportul profesionist, lucrurile s-au schimbat pentru mine. Am început să practic des yoga, de exemplu. Dieta a devenit mai importantă, la fel și antrenamentele individuale. Ceea ce pot sugera tuturor e să aleagă lucrurile care-i umplu de satisfacții.“

E adevărat că genele au avut contribuția lor. Și, evident, faptul că Nick a practicat dintotdeauna sportul. Dar nu te lăsa păcălit, el arată și acum așa pentru că nu și-a lăsat vreo clipă mușchii să se plictisească. Pentru că nu s-a temut nicio secundă să facă schimbări. „Din momentul în care am renuțat la sportul profesionist, am putut experimenta cu alte discipline“, explică Nick. „Înainte făceam, practic, ceea ce-mi indicau antrenorii. Acum, nu mă tem de schimbări. De fapt, e chiar mai bine, pentru că e singura metodă prin care îți poți stimula mușchii mereu. Acum sunt dependent de yoga și de activitățile în aer liber.“

 

Chestii esențiale

Sunt câteva lucruri de care Nick are neapărată nevoie

Nu pot trăi fără Surf, antrenament zilnic și alimente sănătoase.

Nu trebuie să lipsească din sală Aparatele dedicate antrenamentelor suspendate (TRX). Dar majoritatea sălilor au așa ceva.

Exercițiile preferate Tracțiunile, flotările în adâncime, flotările, fandările și genuflexiunile.

 

Trei secrete aleunui profesionist

Ai ce învăța din experiența de rugbist și de model a lui Nick Youngquest

Mănâncă echilibrat

O bună nutriție se bazează pe luarea unor decizii corecte în fiecare zi. Dar, evident, un mic exces nu te va scoate din formă. Asta dacă după ziua de hamburgeri urmează ziua de broccoli.

Fii relaxat

Nu te lăsa condus de nervi dacă, din cauza oboselii sau de plictiseală, o zi din viața ta ți se pare un iad. Respiră, relaxează-te… Și încearcă să fii cât mai constant.

Caută alternative

Renunță uneori la haltere, ca să nu te plictisești de ele. Mie, de exemplu, îmi place yoga. O practic de mai multe ori pe săptămână. E un mod de a mă antrena care mă relaxează.

 

Antrenează-te cu Nick Youngquest

Deși nu mai e sportiv profesionist, asta nu înseamnă că e și inactiv. Pentru a o dovedi, Nick ne-a împărtășit unul dintre antrenamentele sale preferate. Fă ca el și vei avea un corp de invidiat.

Instrucțiuni

Respectă ordinea exercițiilor și efectuează ­câte 10 repetări din fiecare. La final, fă trei runde de sprint de 30 de secunde, cu 30 de secunde pauză între ele. Repetă de patru ori.

1. Genuflexiune cu bara

OK_87A7183retAB

[A] Ține bara în față, cu priză normală, cu coatele depărtate la nivelul umerilor. Coboară încet corpul, până ai coapsele paralele cu solul. Oprește-te, apoi ridică-te până ajungi la poziția inițială.

[B] Ridică apoi coatele până sunt paralele cu solul. Lasă bara să ruleze în spate, până se sprijină pe umeri. Ține-ți abdomenul încordat și spatele curbat în mod natural.

Previous1 din 5Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!