Fa-ti muschi mai usor

4 iunie 2013

Uita de suportul pentru greutati. Cheia rezistentei e chiar la picioarele tale

1-mh010213-tbl-15m-01.jpg
Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →

Flotarile nu sunt singurul motiv ca sa te intinzi pe podea in timpul antrenamentelor. „Senzorii din pielea de pe maini si picioare te ajuta sa-ti gasesti cu mai multa usurinta cea mai buna pozitie pentru membrele tale“, spune Jeremy Frisch, proprietar al Achieve Performance Training. Cu cat iti vei folosi mai mult mainile si picioarele pentru exercitiile efectuate la sol, cu atat iti vei creste performanta.

FA ASTA Efectueaza urmatorul exercitiu in circuite, luand o pauza de 45 de secunde intre miscari. Odata ce ai incheiat circuitul, odihneste-te unul sau doua minute. Repeta circuitul de cate ori poti in decursul a 15 minute. Pentru rezultate optime, efectueaza exercitiul acasa, descult.

Ridicare simultana
Asaza-te pe palme si genunchi, cu fata in jos, bazinul usor ridicat si genunchii flexati la 90 de grade. Atinge solul doar cu palmele si varfurile degetelor de la picioare. Ridica bratul drept si piciorul stang pana cand sunt in linie cu trunchiul. Reia miscarea cu celelalte membre. Aceasta e o repetare. Fa intre opt si 10.

Ridicari de bazin cu picioarele drepte
Asaza-te pe sol si sprijina-ti calcaiele pe o banca de exercitii. Greutatea corpului ar trebui sa se sprijine in palme. Ridica bazinul astfel incat corpul tau sa formeze o linie dreapta de la umeri la picioare. Fa o pauza, apoi coboara din nou bazinul (fara sa atingi solul). Aceasta este o repetare. Fa intre 10 si 12.

Fandarea aligatorului
Stai in pozitie de flotare cu bratele drepte si palmele la o distanta care o depaseste usor pe cea dintre umeri. Simultan, du mana stanga in fata si piciorul drept langa mana dreapta. Coboara bazinul si fa o pauza. Repeta miscarea cu mana dreapta si piciorul stang. Continua pana cand faci 10-15 fandari.


 

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți