Fa-ti brate, piept si abdomen ca ale lui Victor Slav

0
252

Brate

BICEPS
FLEXII CU BARA EZ
Prinde o bara Ez, cu priza larga. Departeaza talpile la latimea umerilor si flexeaza usor genunchii. Trage umerii in spate si in jos si incordeaza bine abdomenul (A). Flexeaza usor bratele pana cand bara ajunge la gat (B).
Executa patru serii cu o greutate care sa iti permita sa ajungi la epuizare in intervalul a 12-15 repetari. Ia o pauza de un minut intre serii.


 


FLEXII HAMMER
Stai in aceeasi pozitie ca la exercitiul anterior. Tine cate o gantera in fiecare mana. Greutatea lor va creste progresiv – 4, 8, 12, 20 de kilograme (A). Flexeaza bratele pana cand ganterele ajung la umeri (B).
Executa concomitent 15 repetari. Continua cu flexii alternative, pana la epuizare. Acum ai terminat un set. Repeta de patru ori, cu pauza de un minut intre seturi.

 

TRICEPS
FLOTARI PE MINGE
Asaza-te in pozitie de flotare, dar sprijina-ti palmele pe manerele unei mingi (A). Mentinand bratele pe langa corp, flexeaza-le si coboara pana atinge mingea cu pieptul (B). Impinge exploziv. In timp, te poti desprinde cu mingea de pe sol, adaugand amplitudine miscarii.
Efectueaza patru serii a cate zece repetari fiecare. Ia o pauza de un minut intre seturi.



 




1
2
3
4
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here