EXERCIȚIILE LUI STATHAM

11 mai 2011

PENTRU MUȘCHI PUTERNICI ȘI FUNCȚIONALI

 
Urcare și coborîre cu greutăți

1-mh-covernoiembrie2010.jpg

PENTRU MUȘCHI PUTERNICI ȘI FUNCȚIONALI

 

Urcare și coborîre cu greutăți

Cum? Ține cîte o ganteră în fiecare mînă. Urcă pe bancă, apoi coboară. Fă 20 de repetări.
De ce? Lucrezi fesele și mușchii cvadricepși. Eroii de acțiune aleargă mult, au nevoie de picioare puternice.

Ridicarea genunchilor din stînd atîrnat

Cum? Stai atîrnat de o bară. Ridică picioarele la piept, apoi coboară-le. Fă 20 de repetări.
De ce? Lucrezi mușchii abdominali inferiori și-ți faci brațe puternice. Vedetele de film au nevoie de abdomene puternice pentru a se bate cu răufăcătorii în baruri.

Biciuirea

Cum? Leagă o frînghie de 8 m de o bară sau altceva stabil. Plesnește-o cu ambele mîini, ca un îmblînzitor de lei. Fă 20 de repetări.
De ce? Umerii tăi vor devenii mai puternici și mai arătoși. Cînd ești vedetă, trebuie să-ți arăți mușchii atunci cînd faci exerciții fizice.



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți