Vâslitul pe o distanță de 2000 de metri este testul suprem de fitness

0
789
fitness

Poți să termini în 7 minute?

O provocare este utilă doar dacă este atât fizică, cât și psihică. Vreau ca testul de fitness să te pună într-o poziție atât de inconfortabilă încât să ajungi în punctul în care mintea îți spune să renunți. Apoi vreau să îți aduni toate forțele și să continui – dacă faci asta, atunci ești cu un pas mai aproape de a găsi fitnessul adevărat.

Am câteva provocări la care apelez mereu atunci când atleți din NFL și soldați din Forțele Speciale vin să se antreneze cu mine la Gym Jones, cea mai dură sală din lume. Provocările astea creează un instinct ucigaș care te va ajuta să atingi orice obiectiv.

Testul meu preferat de voință psihologică este să setez mașina de vâslit la 2000 de metri și să te cronometrez. Exercițiul ăsta îți testează și puterea și inima, fiind astfel un instrument excelent pentru măsurarea fitnessului tău holistic.

Testul funcționează atât de bine pentru că nu poți trișa. Singura modalitate de a obține un avantaj este să te forțezi mai mult. Ceasul e imparțial și neiertător. Nu treci din mai multe încercări sau dacă nu ești în formă.

Timpul în care vreau să termini: 7 minute.

Orice rezultat de șapte minute sau mai puțin îmi spune că ești nu numai într-o formă bună, dar și că ești dispus să-ți reduci la tăcere demonii mentali, să dai totul din tine și să continui să progresezi.

Desigur, nu-i nimic dacă nu poți termina în 7 minute. Ideea e să dai tot ce poți și să te antrenezi mereu pentru a termina sub limita de timp. Odată ce ai atins obiectivul ăsta, continuă. Văd mereu oameni care termină în puțin peste 6 minute. (În general, oamenii mai înalți și masivi tind să înregistreze timpi mai buni decât cei mai scunzi și slabi.)

Când începi testul, probabil că te gândești că primii 500 de metri sunt relativ ușori. Dar la jumătatea distanței gândirea ta se schimbă radical.

Ăsta e momentul în care lucrurile încep să meargă prost, pentru că ești doar tu cu gândurile tale. Am văzut mulți oameni care au trecut prin asta, toți au progresat rapid de la „nu știu dacă o să termin” la „o să mor dacă continui”.

Poți afla dacă te forțezi suficient de mult întrebându-te asta: Vreau să renunț acum? Dacă răspunsul tău e nu, atunci nu vâslești suficient de tare.

Pot să îți spun atât: Dacă lupți până la capăt, vei deveni ceva mai bun. Oamenii care trec testul au multe de câștigat, iar acesta deschide, de obicei, ușa către succes în multe alte zone ale antrenamentelor lor.

De aceea, provocarea vâslitului pe o distanță de 2000 de metri și alte câteva teste cheie de fitness sunt incluse în noua mea carte Men’s Health, Maximus Body. Vei găsi aceste teste presărate pe tot parcursul programelor de antrenament de 12 și 26 de săptămâni pe care le ofer oamenilor care au nevoie de condiție fizică excelentă și de o atitudine „nu dispera niciodată!”, precum atleții profesioniști și militarii de elită.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here