De ce aceste 2 mișcări formează exercițiul ideal

0
2379

O să ai brațe cât casa și un spate uriaș dacă execuți acest superset compus!

Exercițiul ăsta e un superset compus, adică execuți două mișcări consecutive care antrenează același grup de mușchi. Superseturile compuse oferă un stimul intens pentru dezvoltarea mușchilor – asta poate rezulta într-un spate mai mare și mai definit dacă încorporezi supersetul în antrenamentele tale normale.

Tracțiunea antrenează simultan un număr mare de grupe musculare (spate, umeri, brațe și chiar abdomen). E ca o genuflexiune pentru partea superioară a corpului, spune Jeremy Scott, antrenor la Jeremy Scott Fitness. Acest exercițiu clasic de rezistență obosește mușchii mai mari atunci când faci repetări maxime. În mod normal, ăsta ar fi momentul în care te-ai odihni sau ai executa un superset cu o grupă musculară opusă.

Totuși, trecerea imediată la exerciții pulldown îți va permite să continui să-ți lucrezi brațele și partea superioară a spatelui datorită încărcăturii mai ușoare și a unei modificări ușoare a unghiului brațului, spune Scott. Asta înseamnă că mușchii tăi pot sta mai mult timp sub tensiune, iar rezultatul final va fi mai bun.

Nu poți să faci o tracțiune fără să fii asistat? Nu e nicio problemă! Leagă o bandă elastică de bara fixă de tracțiuni și calcă pe ea.

Instrucțiuni:

Repetă următoarele două exerciții cât de mult poți, urmărind instrucțiunile din video, fără să te odihnești între mișcări:

  • Tracțiuni la bară
  • Tracțiuni cu bandă elastică

Repaus 1 minut. Acesta este primul set. Fă 5 seturi.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here