Cum se face flotarea într-o singură mână?

0
460

De Ben Court. Fotografie: Guliver/Thinkstock. Adaptare: Casa de Traduceri.

Dă vina pe Rocky Balboa pentru că el a făcut din flotarea într-o singură mână unitatea de măsură cu care se separă campionii de la bere de campionii de la sală.

„Este un exercițiu de mare abilitate, un apogeu al forței în stare pură”, spune Mike Fitch, C.S.C.S., de la Global Bodyweight Training. „Mișcarea asigură că ambele brațe sunt la fel de puternice și îți activează mușchii spatelui, abdomenului și pelvisului mai mult decât o flotare clasică, forțându-i să lucreze mai mult pentru a-ți stabiliza corpul”.

Cum se face o flotare într-o singură mână?

Pregătirea. De două ori pe săptămână, fă antrenamentul progresiv pentru flotări într-o singură mână de mai jos, ca circuit, trecând de la un exercițiu la altul după un timp de odihnă de 60 de secunde după fiecare mișcare. Repetă de trei ori.

1. Flotare cu o mână ridicată

Depărtează-ți picioarele. Pune o mână pe o bară sau o cutie înaltă. Fă 1-5 repetări, schimbă brațele, repetă.

În fiecare săptămână, fă flotări cu punctul de sprijin din ce în ce mai jos (pentru a putea progresa de la o cutie înaltă la o bancă de aerobic) până când poți face cinci repetări pe podea într-o poziție perfectă.

2. Saltul

Ridică piciorul stâng. Pune palma stângă, degetele de la mâna dreaptă și genunchiul drept de podea. Fă cinci repetări, schimbă partea, repetă.

3. Arcașul

Pune o mână mai în lateral decât cealaltă. Repetă de 10 ori, schimbă brațele, repetă.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here