Cum se face corect răsucirea cu kettlebell

0
889
kettlebell

[device]

[/device]
[notdevice]

[/notdevice]
Mișcarea cu impact scăzut arde grăsimile, întărește întreaga parte din spate a corpului și trunchiul și crește forma aparatului cardiovascular și performanțele sportive.

În videoclipul de mai sus, BJ Gaddour, Director de Fitness la Men’s Health, demonstrează cum se execută o răsucire perfectă.

Poți împărți exercițiul în două poziții de bază, spune Gaddour.

Prima poziție: Flotare verticală. „Gândește-te că stai în flotare, dar în picioare”, spune el.

A doua poziție: Pivotare din șolduri. Cu genunchii relaxați, dar nu îndoiți ca pentru genuflexiune, apleacă-te în până când coapsele sunt paralele cu podeaua.

„Nu fac decât să trec dintr-o poziție în alta”, spune el.

Gaddour recomandă amplasarea unei role de spumă în poziție verticală în spate pentru a verifica dacă faci exercițiul corect: „Dacă atingi rola spumă, flexezi genunchii prea mult”, spune el. „Nu asta ne dorim. E mișcare de rotire, nu o genuflexiune. Dacă te apropii foarte mult de rola de spumă fără să o atingi, execuți perfect”.



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here