Cum se antrenează zeul tunetului

16 mai 2011

După ce și-a umflat mușchii pentru rol, Chris Hemsworth s-a trezit că nu mai încape în costumul lui Thor. Prin urmare, a mîncat mai puțin și a făcut circuite metabolice pentru a arde grăsimile fără a sacrifica mușchii. Cîteva săptămîni mai tîrziu, a ajuns la mărimea potrivită, fără a pierde din prestanță. Și tu te poți axa pe definirea mușchilor cu ajutorul antrenamentului de mai jos.
Soluția: Fă următorul circuit, odihnește-te un minut, apoi repetă-l de trei ori.
Lovitura de ciocan*
 

1-hemsworth.jpg

După ce și-a umflat mușchii pentru rol, Chris Hemsworth s-a trezit că nu mai încape în costumul lui Thor. Prin urmare, a mîncat mai puțin și a făcut circuite metabolice pentru a arde grăsimile fără a sacrifica mușchii. Cîteva săptămîni mai tîrziu, a ajuns la mărimea potrivită, fără a pierde din prestanță. Și tu te poți axa pe definirea mușchilor cu ajutorul antrenamentului de mai jos.
Soluția: Fă următorul circuit, odihnește-te un minut, apoi repetă-l de trei ori.

Lovitura de ciocan*

 

8 repetări pe fiecare parte
Stai la 30 cm de un cauciuc, cu genunchii puțin îndoiți. Rotește partea superioară a spatelui spre dreapta și ridică ciocanul în aceeași parte. (Nu roti șoldurile.) Încordează-ți abdomenul și lovește cauciucul cu ciocanul. Încearcă să atingi marginea interioară.

Salt lateral

 

8 repetări pe fiecare parte
Scoate pieptul în față și șoldurile în spate. Îndoaie puțin genunchii și sari orizontal spre dreapta propulsîndu-te din piciorul stîng. Aterizează pe dreptul și stai pe loc – corpul nu mai trebuie să fie în mișcare. Fă o pauză, apoi propulsează-te cu dreptul spre stînga.

Flotări în T

 

8 repetări pe fiecare parte
Așază-te în poziție de flotare, cu mîinile pe gantere. Coboară corpul spre podea și, cînd te ridici, rotește-te spre dreapta și ridică gantera din mîna dreaptă deasupra torsului. Întinde brațul, astfel încît gantera să fie deasupra umărului drept. Apoi, coboară gantera și repetă mișcarea pe partea stîngă.

Cățărătorul

 

15 repetări pe fiecare picior
Stai în poziție de flotare. Asigură-te că brațele sînt întinse. Ridică piciorul drept de pe podea și adu încet genunchiul cît mai aproape de piept. Pune piciorul pe podea, apoi revino în poziția inițială. Repetă cu piciorul stîng.

*Puterea ciocanului
Arma preferată a lui Thor e ciocanul. E unul dintre cele mai folositoare instrumente în cadrul unui antrenament. Loviturile de baros sînt o modalitate ideală de a-ți îmbunătăți atît flexibilitatea părții superioare a spatelui, cît și stabilitatea trunchiului. Per total, aceste mișcări aduc un plus de forță pentru trenul superior. Iar dacă reușești să ții picioarele fixe, vei mări pulsul și vei arde mai multe calorii. Dacă n-ai un cauciuc și un ciocan, poți obține aceleași beneficii ridicînd deasupra capului o minge medicinală.



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți