Cum sa-ti faci un abdomen frumos

0
216

Cel mai popular exercitiu pentru abdomen este, fara nici o indoiala, crunch-ul. Motivul e simplu: oricine poate sa il faca. Problema e ca, desi popular, crunch-ul nu este si cel mai eficient exercitiu. Daca stai si te gindesti, pina la urma ce e mai bun – antrenamentul pe care il face acasa orice gospodina sedentara sau antre-namentul unui gimnast olimpic?

Iti fac cunostinta cu exercitiul numit ridicarea picioarelor din atirnat la bara. Considera aceasta miscare ca fiind standardul de aur pentru toate exercitiile destinate muschilor abdominali, asa cum trac-tiunile reprezinta standardul pentru exercitiile spatelui. Cei mai multi dintre gimnasti nu s-au obosit niciodata sa faca macar o repetare de crunch, in schimb de zeci de ani executa nenumarate variante de ridicari de picioare din atirnat.

Exercitiul se face cam asa: te agati de o bara cu ambele miini si apoi, flectind coapsele pe abdomen, ridici picioarele spre piept. Pare dificil? Asta pentru ca este. Executia corecta necesita forta, rezistenta si flexibilitate (la nivelul abdomenului, spatelui si soldurilor), precum si o priza puternica. Iata de ce numai putini oameni pot sa faca in mod corect acest exercitiu.

Dar nu trebuie sa te descurajezi. Am creat pentru tine un plan in cinci pasi cu ajutorul caruia sa ajungi sa poti face fara probleme acest exercitiu extraordinar pentru barbati. Iata un secret: intreg procesul prin care vei trece ca sa iti dezvolti forta si flexibilitatea necesare executiei acestui exercitiu este la fel de eficient ca si exercitiul in sine.

Urmeaza-l si curind vei realiza de ce tipii care au cele mai misto abdomene din sala totdeauna par sa fie singurii care fac acest exercitiu extraordinar.

Testeaza-te

Numara repetarile pe care le poti executa intr-o forma corecta. Daca nu poti face nici macar una, urmeaza instructiunile de la pasii 2, 3 si 4. Daca poti face una sau mai multe repetari, treci direct la pasul 5.



1
2
SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here