Provocarea de weekend: cum să arzi grăsimea cu doar 4 mișcări

0
1078

Cheia arderii grăsimilor nu e alergatul pe bandă până te plictisești groaznic și nu-ți mai simți picioarele, ci creșterea intensității exercițiilor de fitness. Cea mai ușoară modalitate de a face asta ți-o oferă un set de gantere. „Fiecare exercițiu începe dintr-o poziție similară – stând în picioare cu ganterele în mâini. În felul ăsta nu pierzi deloc timpul între două exerciții”, explică Todd Durkin, autor al The IMPACT! Body Plancel care a creat complexa provocare pe care o lansăm acum. Aceasta te va ajuta să obții rezultate mai bune într-un timp mai scurt, în care inima ta va bate totuși suficient de rapid cât să ardă pizza pe care ai devorat-o aseară.

Ai nevoie de o pereche de gantere de 10 kg și de un cronometru la care să te uiți în timp ce faci numărul recomandat de repetări din fiecare exercițiu, cât poți de repede și fără să te oprești între ele. Odihnește-te foarte puțin și repetă întreaga serie de încă două ori. Nu opri deloc cronometrul în tot timpul ăsta!

Ridicări de la genunchi

Ține ganterele deasupra genunchilor, cu picioarele depărtate ceva mai mult decât lățimea umerilor. Într-o singură mișcare, îndoaie brațele și ridică atât cât poți de sus coatele, încercând să „arunci” ganterele înspre tavan. Desigur, fără să le scapi din mâini! Ridică brațele până când sunt drepte iar pumnii cu ganterele sunt îndreptați către față. Revino în poziția de pornire. Repetă de 5 ori.

Ridicări „clean & press”

Ține ganterele în mâini, îndoaie genunchii și împinge șoldurile înspre înapoi. Ridică greutățile și adu-le până la înălțimea umerilor, în timp ce îndrepți genunchii. Lasă-le în spate, peste cap, ținându-ți genunchii ușor flexați. Revino la poziția de pornire. Repetă de 5 ori.

Ridicări „clean”

Ține ganterele puțin mai jos de nivelul genunchilor ușor flexați. Ridică ganterele și adu-le până la nivelul umerilor, îndreptându-ți genunchii pentru a ajunge la poziția verticală. Apoi revino la poziția de pornire. Repetă de 5 ori.

Ridicări din umeri

Lasă ganterele să atârne pe lângă corp. Ridică din umeri ca și cum ai spune „habar n-am!”. Repetă de 10 ori.

În clip îl poți urmări pe Durkin făcând acest set de patru exerciții cu gantere. El a facut 3 serii în 3 minute și 3 secunde. Dar tu? Poți lăsa un comentariu în care să te lauzi cu timpul tău în fața celorlalți cititori. Și, desigur, poți încerca să ți-l îmbunătățești data viitoare!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here