Circuit pentru întregul corp

0
1438

Foto: Greenmind Studio.

Antrenamentul acesta te ajută să-ți pui sângele în mișcare, prin alternarea mai multor exerciții ce activează mușchi diferiți, accelerând arderea grăsimii din corp. Execută-l în ordinea dată, cu pauză doar la nevoie: 10 muscle up; 20 tracțiuni în echer; 30 abdomen în echer cu deschidere; 40 abdomen în echer cu forfecare alternative. Combinația acestor exerciții se repetă de trei ori.

 

1 Muscle up: Puterea corpului

17-07-11

Este o combinație de tractiuni şi de flotări la bară. Prinde cu putere o bară de tracțiuni și ridică-te până ajungi cu bărbia deasupra ei. Variantă avansată: Concentrând forța în mâini și abdomen, ridică-te până când ai mâinile întinse și partea superioară a corpului deasupra barei.

 

2 Tracțiuni în echer

17-07-24

Stai atârnat de bara de tracțiuni; ține picioarele întinse. Ridică-le la 90 de grade. Revino lent și evită balansul. Varianta avansată: Ridică picioarele deasupra capului, pana cand tibiile ajung aproape de bara de sustinere.

 

3 Abdomen din echer cu deschidere

17-07-37

Stai atârnat de bară, în poziție de echer, cu brațele şi mâinile întinse. ­Depărtează și apropie picioarele menținându-le întinse. Ține abdomenul încordat pe tot parcursul exercițiului.

 

4 Abdomen din echer la bara de tracțiuni

17-07-47

Stai atârnat de bară, în poziție de echer, cu brațele şi mâinile întinse, apoi începi seria de forfecări din picioare (sus, jos) alternativ. Controlează mișcările astfel încât să pui o presiune cât mai mare pe tot abdomenul.

Articol preluat din ediția de septembrie 2016. 



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here