Cele mai grele 60 de secunde de antrenament

0
2953

Dacă tocmai te-ai întors din vacanța de sărbători, cu siguranță ai nevoie de câteva zile până să-ți reintri în formă.

Dar aceste 60 de secunde de antrenament te vor ajuta să îți recapeți energia cât ai zice… Crăciun!

Termină-ți antrenamentul cu un minut din această combinație de două mișcări și vei pleca de la sală epuizat, dar într-un sens bun!

Încheie cu un șoc care-ți pune metabolismul pe jar, combinând flotările cu săriturile pe cutie. Îți lucrezi astfel partea superioară și inferioară a corpului și faci ca ritmul cardiac, dar și întregul tău nivel sportiv, să-și ia zborul, spune consultantul Men’s Health Australia, Cam Byrnes.  

Un alt avantaj, spune Byrnes, este că nu ai nevoie de mult echipament pentru asta. Poți să folosești o bancă în parc sau scările de acasă, este genul de antrenament pe care îl faci oriunde, spune el.

Dincolo de faptul că este un mod excelent de a încheia vizita la sală, această combinație îți menține ritmul cardiac ridicat, dacă-l introduci în seturi printre alte exerciții. Dacă vrei, poți face și mai multe seturi pentru un antrenament consistent, de sine stătător.

Dacă vrei să-l folosești pe post de încheiere a rutinei tale sportive, fă cât mai multe flotări și sărituri la cutie într-un minut.



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here