Cele mai bune ingrediente de pus în shake înainte și după antrenament

0
634

Proteinele, carbohidrații și creatina sunt trei ingrediente comune pentru shake-urile pre și post-antrenament. Mai mult, chiar și momentul în care consumi shake-urile, raportat la antrenament, influențează tipul de ingrediente pe care ar trebui să le incluzi.

Ar trebui să adaugi proteinele în shake-ul de după antrenament. Consumul de proteine după exerciții te va ajuta să-ți conturezi și repari mușchii, pentru că acestea întăresc semnalele de recuperare ale corpului tău.

Carbohidrații pot fi consumați atât înainte, cât și după antrenament. Includerea carbohidraților în shake-ul pre-antrenament te va ajuta să te antrenezi mai mult, pentru că aceștia furnizează energie mușchilor și reduc senzația de oboseală. Mai mult, carbohidrații consumați în shake-ul post-antrenament vor contribui la refacerea rezervelor epuizate de energie din interiorul celulelor musculare

Nu contează dacă folosești creatina înainte sau după exerciții, mult mai important e momentul în care îți iei suplimentul de creatină în raport cu cantitatea de carbohidrați din shake-ul tău. Carbohidrații cresc nivelul de insulină, substanță care poate ajuta creatina să pătrundă în celulele musculare. De aceea, cel mai bine e să amesteci creatina în orice shake care va conține carbohidrați.

Nu trebuie să bei atât un shake înainte, cât și unul post-antrenament, așa că poți alege ce vrei să consumi în funcție de ingredientele preferate sau de nevoile tale. De exemplu, dacă știi că nu ai consumat suficiente proteine (îți recomandăm în jur de 30 de grame la fiecare masă), atunci poți alege shake-ul de după antrenament.

Adaptare: Casa de Traduceri



LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here