Cele 5 reguli stricte pentru un abdomen de fier

0
1597
abdomen

Există numeroase site-uri care promit abdomenul perfect. Însă puține dintre metodele pe care le găsești acolo dau și rezultate.

Este ușor sa te pierzi printre promisiuni deșarte și reclame false atunci când ești în căutarea rețetei pentru abdomenul perfect. Imaginile video filmate profesionist, mesajele scrise cu iscusința unui copywriter sau testimonialele video ale celebrităților nu fac decât să-ți îngreuneze misiunea.

Cu mii de autointitulați guru ai fitness-ului și wellbeing-ului, care îți promit până și luna de pe cer, este normal să te simți confuz, iritat și mințit.  Mai ales că cei mai mulți dintre oameni nu au timpul să sorteze materialele înșelătoare de informațiile care pot ajuta cu adevărat.

Un lucru des ignorat de cei care propun metode pentru a obține pătrățele în timp record: dieta este foarte importantă. Fără un regim alimentar stabilit în funcție de nevoile și de obiectivele tale, degeaba mai speri la abdomenul perfect. Contrar așteptărilor, pătrățelele se fac în bucătărie, nu la sală și nici luând suplimente alimentare-minune, dieta fiind responsabilă pentru 90% din rezultatul final. Adaugă la asta mersul pe bicicletă, renunță să te mai chinui făcând sesiuni interminabile și obositoare de abdomene și vei obține în scurt timp rezultatul dorit.

Iată care sunt cele 5 reguli ale unui abdomen de fier:

REGULA NR. 1 – MERGI PE BICICLETĂ

Atunci când mergi pe bicicletă, folosești mai mult decât mușchii fesieri și pe cei ai picioarelor. Un pasionat de ciclism, care pedalează zilnic, are și un abdomen puternic.

Mușchii abdominali te ajută să îți stabilizezi corpul atunci când te afli pe bicicletă. De asemenea, joacă un rol important în menținerea echilibrului. Pentru ca aceste lucruri să se întâmple, abdomenul se contractă în mod constant, proces care va duce la tonifierea acestei zone și îți va crește rezistența la efort.

Pentru a grăbi acest proces, poți să te ridici de pe șa în timp ce pedalezi. În acest mod, obligi mușchii să lucreze chiar și mai mult pentru ca tu să îți poți menține echilibrul. Dacă reușești să îți poziționezi trunchiul paralel cu ghidonul, ridicându-te peste acesta și aplecându-te în față – cam așa cum vezi că fac cicliștii profesioniști la Turul Franței, de exemplu – efectul este unul garantat.

Pentru a-ți întări abdomenul cu ajutorul bicicletei nu trebuie să pedalezi zeci de kilometri zilnic. Este suficient să aplici trucurile de mai sus, în drum spre serviciu, la o plimbare de duminică prin parc sau în drum spre casa iubitei. Aceste biciclete sunt perfect echipate pentru drumurile din oraș, îți asigură o poziție comodă, o bună vizibilitate în trafic și te ajută să ajungi în siguranță la destinație, servind în același timp perfect scopului tău: un abdomen de fier în timp record.

REGULA NR. 2 – RENUNȚĂ LA SERIILE NESFÂRȘITE DE ABDOMENE

Exercițiile care lucrează întreg corpul te vor ajuta să arzi mai multe grăsimi decât abdomenele și genuflexiunile. Este mai productiv așadar să faci o oră de exerciții fizice care îți vor pune toți mușchii la bătaie decât să lucrezi obsesiv doar anumite părți din corp.

Mușchii abdominali nu trebuie lucrați separat mai mult de 20 de minute, de două-trei ori pe săptămână.

REGULA NR. 3 – MĂNÂNCĂ SUFICIENTE PROTEINE

Proteinele îți măresc masa musculară, în același timp ajutându-te să arzi grăsimi. Asta pentru că organismul tău va consuma o mulțime de calorii în timp ce asimilează aceste substanțe.

Tocmai de aceea, sportivii de performanță au trupuri perfect lucrate și tonifiate, în ciuda unei diete bogate în proteine.

REGULA NR. 4 – MĂNÂNCĂ DUPĂ FIECARE ANTRENAMENT LA SALĂ

Cei mai mulți dintre oameni se tem de carbohidrați, având convingerea că aceste substanțe sunt responsabile de kilogramele în plus. Este un mit care trebuie dărâmat însă.

Bineînțeles, orice exces alimentar îți va adăuga kilograme în plus. Însă cartofii dulci, cerealele naturale sau carbohidrații amidonați sunt chiar recomandați pentru cineva care visează la un abdomen sculptat, în special atunci când sunt consumați după antrenament, atunci când șansele ca aceste ingrediente să se transforme în grăsimi sunt mai mici.

De preferat ar fi să mănânci carbohidrați în cantități moderate, dar și legume cât să încapă în aproximativ două căni la fiecare masă. În acest fel te vei asigura că organismul tău primește suficiente vitamine, minerale, antioxidanți și fibre pentru a funcționa optim și a se menține sănătos în mod natural.

REGULA NR. 5 – CONSUMĂ GRĂSIMI SĂNĂTOASE

Grăsimile sănătoase – precum cele din nuci și semințe crude, uleiuri de pește sau de măsline – sunt necesare în dieta oricărui bărbat care visează la un abdomen perfect. În plus, îți vor regla nivelul de insulină din organism, lucru important atunci când vrei să dai jos grăsimea strânsă în jurul abdomenului.

Chiar dacă sunt blamate de multe ori, mai ales în mediul online, aceste grăsimi sunt absolut necesare pentru cineva care vrea un fizic ce întoarce capete.

 

Așadar, dacă reușești să combini suficiente proteine cu legume, carbohidrați buni și grăsimi sănătoase, îți vei transforma metabolismul într-o mașinărie de ars grăsimi, care va funcționa 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Iar partea cea mai bună este că vei combina acest proces cu activități distractive, precum mersul pe bicicletă.

 

Sursă foto: Shutterstock.com

(P) Articol realizat împreună cu Biciclop



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here