Cel mai rapid rezultat

18 martie 2008

Dezvolta-ti forta si topeste grasimea cu ajutorul acestui antrenament

Dezvolta-ti forta si topeste grasimea cu ajutorul acestui antrenament

Să alergi rapid, să încetinești și apoi să reiei – iată un exercițiu bun pentru a scăpa de stratul de grăsime și a-ți dezvolta mușchii. Probabil că nu e prima dată cînd ți se recomandă să te antrenezi cu intervale. Noi îți facem o sugestie mai specială: în loc să te odihnești sau să încetinești între sprinturi, umple “golurile” cu exerciții de forță. E o metodă excelentă pentru a profita de beneficiile antrenamentului de forță, aplicabilă chiar și pentru cei ce-l urăsc. Nu ai timp de antrenament cardio? Execută fiecare circuit fără pauză între exerciții, doar dacă nu se specifică altfel.

Genuflexiuni cu gantere

Ia în fiecare mînă cîte o ganteră și ține- le cu brațele întinse pe lîngă corp. Flectează șoldurile și genunchii, coborînd corpul pînă cînd coapsele devin paralele cu solul, apoi revino la poziția inițială. Coboară pe durata a 2 secunde și revino pe alte 2 secunde.

Genuflexiuni pe un singur picior, cu rotire

Ia o ganteră în mîna stîngă și stai cu sprijin pe piciorul drept. Flectează lent genunchiul pentru a coborî corpul spre sol; simultan, adu gantera către partea laterală a piciorului drept. Împinge-te în călcîi pentru a reveni la poziția de start.

Ramat cu gantere

Ține în fiecare mînă cîte o ganteră, în fața coapselor, cu priză în pronație. Flectează șoldurile pînă cînd trunchiul devine paralel cu solul. Trage greutățile către torace, pînă cînd coatele îl depășesc, apoi coboară- le lent.

Pod frontal

Așază-te în poziție de flotare, însă cu sprijin pe antebrațe, nu pe mîini. Coatele trebuie să se găsească chiar sub umeri și să fie îndoite la 90 de grade. Adu bărbia în piept, astfel încît corpul să formeze o linie dreaptă de la călcîie la urechi. Contractă puternic abdomenul și fesele.

Pod lateral

Așază-te pe o parte, cu sprijin pe antebraț și picioarele lipite unul de celălalt. Contractă fesele și abdomenul și ridică șoldul de la sol, formînd o linie dreaptă de la gleznă la umăr și aliniind capul cu coloana vertebrală. Menține poziția.



Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!