Ce tip de bancă fitness poți lua acasă în funcție de musculatura pe care vrei să o dezvolți?   

0
2031
banca de fitness

Ne dorim și facem eforturi să obținem un aspect cât mai plăcut al corpului, însă modelarea și întreținerea fizicului cer determinare, perseverență și efort susținut. În plus, cel mai mare obstacol pe care trebuie să îl depășim pentru a ajunge la forma fizică dorită este lipsa timpului.

Efectuarea antrenamentelor în cadrul unei săli de fitness presupune pregătirea echipamentului, drumul (dus), schimbarea hainelor, așteptatul la rând pentru a folosi aparatele fitness, dușul, schimbatul în hainele de stradă și drumul înapoi către casă ori birou. Toate aceste mici activități obligatorii pentru mersul la sală consumă foarte mult timp, iar această resursă este printre cele mai prețioase în prezent.

De asemenea, foarte des se întâmplă să simți nevoia unui partener de sală care să te motiveze sau să te ajute să eviți plictiseala și plafonarea. În plus, multe persoane simt un oarecare grad de disconfort atunci când exersează în văzul tuturor clienților din sală, mai ales dacă nu sunt foarte pricepute în tehnicile de fitness sau nu sunt mulțumite de felul în care arată.

Dacă vrei să folosești timpul pe care-l ai la dispoziție într-un mod cât mai eficient și dorești să te simți confortabil în timpul antrenamentelor sportive indiferent de ce porți sau cum arăți, cea mai bună opțiune este să începi prin a-ți alege o banca fitness pe care să o folosești în confortul propriei locuințe.

În funcție de obiectivele vizate, aceasta poate fi o bancă de exerciții pentru biceps, o bancă de abdomene, una multifuncțională sau oricare alt model ți se potrivește; începutul este important. Încă un detaliu care-ți va fi favorabil este că atunci când ai propria bancă fitness, igiena nu va mai fi o problemă fiindcă știi cine folosește banca respectivă.

Ca oricare alt bărbat, ești perfect conștient de îmbunătățirile pe care le-ai putea aduce corpului, de zonele din care ai mai putea reduce procentul de grăsime sau de ce părți ai putea tonifia. Termenul de bancă fitness este unul general, definind numai categoria acestor aparate, însă diferitele tipuri și modele sunt concepute să țintească precis fiecare zonă a corpului sau grupă musculară pe care dorești să o scoți în evidență, să o tonifiezi sau dezvolți.

Banca de fitness declinata Sport-Mag

Pentru a-ți ușura alegerea unui astfel de aparat pentru acasă, în rândurile următoare vei găsi 3 tipuri de bancă fitness cu întrebuințare specifică, ce ți-ar putea fi utile în funcție de nevoile tale și rezultatele pe care dorești să le obții.

  1. Banca de abdomene. Vârsta unui bărbat începe să se observe destul de devreme la zona abdominală, aceasta fiind prima care ne trădează atunci când modul de viață este unul sedentar, iar obiceiurile alimentre nu sunt tocmai cele mai sănătoase. Dacă vrei să dai jos kilogramele din zona abdomenului și să le înlocuiești cu un set nou-nouț de pătrățele pe care îți va părea rău să le acoperi cu haine, atunci banca fitness pentru abdomene este exact aparatul de care ai nevoie. Bineînțeles, nu este de ajuns să achiziționezi o bancă, ci trebuie să o și folosești zilnic. Încearcă să alegi exerciții variate, care să dezvolte armonios întreaga musculatură a zonei mediene a corpului. De asemenea, cele mai bune și rapide rezultate vor veni odată ce susții antrenamentele și cu o dietă adecvată.
  2. Banca orizontală. Deși foarte simplu, acest tip de bancă fitness este unul dintre cele mai versatile. Dacă este stabilă și comodă, banca orizontală îți va permite foarte multe tipuri de exerciții cu haltera , ganterele sau bara EZ, oferind posibilitatea de a lucra izolat foarte multe grupe musculare. În plus, banca fitness orizontală permite și câteva exerciții pentru dezvoltarea mușchilor picioarelor sau cei din zona abdomenului, iar dimensiunile reduse o recomandă pentru folosirea confortabilă în orice locuință. Dacă vrei să-ți remodelezi corpul în confortul casei tale printr-o activitate fizică eficientă din punct de vedere al timpului, atunci o bancă fitness orizontală și un set de gantere îți pot oferi un început foarte bun.
  3. Banca multifuncțională. Bineînțeles, există și un tip de bancă fitness care poate satisface toate nevoile sportive pe care le ai, însă îți va trebui puțin mai mult spațiu decât pentru cele două de mai sus. O bancă multifuncțională este, practic, adunarea mai multor aparate fitness într-unul singur, oferind modalități de izolare a fiecărei grupe de mușchi și antrenare exclusivă a acesteia. Dacă spațiul îți permite să montezi o astfel de bancă fitness, poți transforma jumătate de cameră într-o sală de forță în care să îți lucrezi izolat pieptul, brațele, abdomenul, picioarele, spatele sau umerii prin diverse tipuri de mișcări și exerciții cu greutăți.

În cazul în care ai decis că e momentul să-ți schimbi aspectul fizic și să achiziționezi unul dintre tipurile de bancă fitness prezentate mai sus, intră pe Sport-Mag.ro și alege dintr-o gamă variată de aparate fitness și echipament sportiv. Acolo vei găsi cele mai noi modele disponibile pe piață, iar reducerile de toamnă sigur te vor convinge să începi antrenamentele chiar la tine acasă!

 

Sursa: Advertising Iagency

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here