Burta jos

0
176

Sint un tip destul de slab – 1,87 m, 73 kg -, dar am pus ceva grasime pe abdomen. Ce exercitii imi recomandati acasa, pentru a scapa de exces?

Ionut M., Via E-Mail

Raspunsul cel mai simplu ar fi ca tu sa faci abdomene la podea, acasa. Dar pentru a scapa de grasimea care s-a depus pe abdomen, ar fi indicat sa faci si exercitii cardio – alergare, bicicleta, rollerskating, power-walking. Daca nu vrei sa faci si aceste lucruri, atunci exercitiile pentru abdomen trebuie sa fie multe in fiecare serie. Iar seriile, cit mai multe. Iata citeva recomandari:

  • pe covor, genunchii indoiti, miinile pe genunchi – ridici trunchiul foarte putin, mentinind abdomenul incordat tot timpul.
  • trunchiul lipit de podea, picioarele intinse – ridici picioarele foarte putin si nu le lasi sa atinga podeaua cind revin jos. Acest exercitiu il poti face si alternind picioarele.
  • pe un scaun sau pe marginea patului, trunchiul putin lasat pe spate – te sprijini in palme, tragi genunchii la piept si intinzi picioarele.
  • pe podea, intins lateral – ridici foarte putin picioarele. Vei vedea ca nu le poti ridica prea mult si nici nu e nevoie.

Pe parcursul exercitiilor, abdomenul trebuie tinut incordat. In primele 2 saptamini, vei lucra abomenul o zi cu o zi pauza, apoi poti trece la 2 zile cu o zi pauza. Pentru a mentine un echilibru, nu trebuie sa ignori celelalte grupe musculare, in special spatele.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here