„Umflă-ți” bicepșii cu ajutorul a două mișcări simple

4
818
Nu numai ca sunt simple și la îndemâna oricui, dar nici măcar nu trebuie să ieși din zona de confort a casei tale.
Nu numai ca sunt simple și la îndemâna oricui, dar nici măcar nu trebuie să ieși din zona de confort a propriei tale case.

Ești în căutare de noi exerciții pentru inclus în ziua de sport dedicată brațelor? Nicio problemă, ne-am ocupat noi de asta.

Programul de exerciții pe care ți-l recomandăm îi aparține antrenorului Andy Speer, creator al Anarchy Arms care e făcut special ca să îți facă să „explodeze” bicepșii și tricepșii. Așa că poți avea toată încrederea că o să funcționeze!

Începe prin a face o fandare și din această poziție execută cinci genuflexiuni cu ridicări de gantere (split-squat hammer curls – iată aici cum se fac corect) care au greutatea aleasă de tine. Cu siguranță o să simți că bicepșii și antebrațele încep să „ardă” dar cel mai probabil nu doar atât! Asta pentru că și fesierii și cvadricepșii sunt puși la lucru de această mișcare. Imediat după cele cinci repetări, fandează pe celălalt picior și execută și aici cinci ridicări.

Îndată după aceea fandează și ridică vârful piciorului din spate pe un scaun jos sau pe o băncuță și fă încă cinci ridicări din poziția asta (split-squat rotational curls). Mișcarea va activa aceleași grupe de mușchi. Evident, va trebui să o faci pe ambele picioare.

Alternează cele două tipuri de fandări cu genuflexiuni și ridicări timp de 60 de secunde iar apoi odihnește-te 30 de secunde. Gata, ai terminat prima rundă! Speer recomandă cinci runde la rând pentru un efect maxim de creștere musculară.

 



SOURCEMen's Health
SHARE

4 COMMENTS

    • Multumim, chiar sustinem a avea grija de limba romana cu sau fara gantere in mana sau in gand 🙂 ni se parea evident intelesul de “faci o genuflexiune flexandu-ti genunchii, tinand in timpul asta gantere in maini” si nu “faci niste genuflexiuni flexandu-ti de zor incheieturile bratelor in care tii gantere” cum pare ca ai inteles tu. Cu vigilenta lingvistica tot inainte, desigur, dar sa nu exageram totusi, nu? 😉

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here