Exercițiile perfecte cu greutăți ca să pui mușchi rapid

0
835
Și cea mai bună parte? Ei bine, le poți include în orice program de antrenament. Un fel de „loz câștigător” la îndemâna oricui!
Și cea mai bună parte? Ei bine, le poți include în orice program de antrenament. Un fel de „loz câștigător” la îndemâna oricui!

„Îmi place la nebunie să fiu ‘mare și tare’. Serios acum, cui nu-i place? Drept urmare, când se pune problema de exerciții de antrenament, prefer programele care să mă ajute să-mi cresc masa musculară”, spune antrenorul Bobby Maximus, autor al  Maximus Body – o carte foarte eficientă ca să te ajute să devii cel mai bun și cel mai musculos dintre băieții care merg la sala unde mergi tu.

Dacă a scris o astfel de carte înseamnă că părerile lui chiar sunt de luat în seamă, mai ales atunci când ai și tu obiective similare. Unul din antrenamentele preferate ale lui Maximus care să favorizeze sporirea masei musculare e destul de scurt și deloc complicat. Acesta cuprinde patru reprize a câte 15 repetări pentru fiecare exercițiu, cu o pauză de un minut și jumătate între fiecare două seturi. Este vorba despre exerciții cu ridicat greutăți. Greutatea optimă depinde de la persoană la persoană. Maximus recomandă pentru acest antrenament greutăți de cel mult 60% din maximul pe care îl poți duce dacă ar fi să faci o singură ridicare. Și dacă nu știi exact care e maximul tău? Ei bine, atunci poți asculta recomandarea lui Maximus, adică 60 kg dacă ești începător, 80 kg dacă ești la nivel intermediar și  chiar 100 kg dacă te numeri printre avansați.

Cea mai mare calitate a acestor exerciții e că pot fi adaptate și incluse în orice program de antrenament. Fie că vrei să faci ridicările stând pe bancă ori mai complexele genuflexiuni cu greutatea pe umeri sau pe piept, sugestiile lui Maximus se potrivesc la fel de bine. De asemenea, e o metodă foarte bună pentru a urmări progresul căci „cifrele vorbesc de la sine”.

Te sfătuim să incluzi exercițiile lui Maximus în antrenamente care au ca scop a pune mușchi, a-ți intensifica metabolismul, a-ți îmbunătăți mobilitatea, a reduce riscul de leziuni, și, în ultimă instanță, ca să trăiești mai mult și desigur mai bine. Nu putem încheia fără o ultimă sugestie legată de plăcerea antrenamentului. Respectiv, alege-ți pentru fundalul auditiv o muzică ce-ți place și care, deci, te stimulează să lucrezi. Cu siguranță asta o să facă să pară că timpul trece mult mai repede.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here