Antrenamentul lui David Beckham

15 octombrie 2008

Fotbalul este unul dintre sporturile cele mai solicitante fizic. Asa ca nu e deloc surprinzator ca programul de intrare in forma al lui Beckham este extrem de dur si dificil.

1-050-page-1-image-0001-1.jpg

Fotbalul este unul dintre sporturile cele mai solicitante fizic. Asa ca nu e deloc surprinzator ca programul de intrare in forma al lui Beckham este extrem de dur si dificil.

Arunca o privire asupra regimului sau de antrenament, creat special pentru el de Chris Neville, antrenorul de fitness al echipei Galaxy. Apoi incearca versiunea MH a aceluiasi program, pe care am adaptat-o spre a se potrivi unui incepator. (La urma urmei, Beckham este unul dintre oamenii cu cea mai buna forma fizica de pe planeta asta.) Si desi tu poate ca nu vei ajunge sa-ti incerci fortele in competitii de nivel mondial, acest program de mare intensitate te va ajuta sa arati ca si cum ai face-o.

Indrumari

Urmeaza acest program de doua ori pe saptamina, la o intensitate conforma cu frecventa ta cardiaca maxima (FCM). Ca sa-ti estimezi FCM-ul, scade-ti virsta din 220. Apoi foloseste un instrument de monitorizare a ritmului cardiac, pentru a te asigura ca te antrenezi la intensitatea prescrisa. (Inmulteste pur si simplu procentajul dat mai jos pentru fiecare antrenament cu FCMul tau, pentru a afla care-ti este ritmul cardiac catre care trebuie sa tintesti.)

Saptamina 1

Antrenamentul lui Beckham

  • Alergare (5 minute)
  • Intensitatea: 85% din FCM
  • Pauza intre seturi: 4 minute
  • Seturi: 3

Provocarea ta

  • Alergare (5 minute)
  • Intensitatea: 75% din FCM
  • Pauza intre seturi: Pina ce ritmul cardiac iti ajunge la 60% din FCM-ul tau
  • Seturi: Cit de multe poti in 30 de minute

Saptamina 2

Antrenamentul lui Beckham

  • Alergare (2 minute)
  • Intensitatea: 90% din FCM
  • Pauza intre seturi: 2 minute
  • Seturi: 7

Provocarea ta

  • Alergare (3 minute)
  • Intensitatea: 90% din FCM
  • Pauza intre seturi: Pina ce ritmul cardiac iti ajunge la 60% din FCM-ul tau
  • Seturi: Cit de multe poti in 20 de minute

Saptamina 3

Antrenamentul lui Beckham

  • Alergare (1 minut)
  • Intensitatea: 95% din FCM
  • Pauza intre seturi: 1 minut
  • Seturi: 15

Provocarea ta

  • Alergare (1 minut)
  • Intensitatea: 85% din FCM
  • Pauza intre seturi: 1 minut
  • Seturi: 5 sau 6

Saptamina 4

Antrenamentul lui Beckham

  • Sprint pe o distanta de 60 de metri, intoarcere si apoi sprint inapoi
  • Intensitatea: 20 de secunde in total (dus-intors)
  • Pauza intre seturi: 1 minut
  • Seturi: intre 8 si 10

Provocarea ta

  • Sprint pe o distanta de 60 de metri, intoarcere si apoi sprint inapoi
  • Intensitatea: 30 de secunde per sprint
  • Pauza intre seturi: 2 minute si jumatate
  • Seturi: 3 sau 4

Saptamina 5

Antrenamentul lui Beckham

  • Sprint pe o distanta de 60 de metri
  • Intensitatea: Cit de intens posibil
  • Pauza intre seturi: 10 secunde
  • Seturi: intre 8 si 10

Provocarea ta

  • Sprint pe o distanta de 60 de metri
  • Intensitatea: Cit te tine
  • Pauza intre seturi: 20 de secunde
  • Seturi: 3 sau 4


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!






Noutăți