Antrenament pentru schiori

8 februarie 2013

Desi dedicate practicantilor acestui sport, exercitiile de mai jos pot fi incercate de oricine. Te vor ajuta sa te mentii in forma pe tot parcursul iernii

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →

2 SARITURI LATERALE
Iesirea din viraj si schimbarea greutatii cad in sarcina abductorilor si a extensorilor. Sariturile laterale largi, cu mentinerea genunchilor flexati la contactul cu solul, imita destul de bine implicarea acestor grupe musculare.
-Flexeaza usor genunchii.
-Ia-ti avant si, departand mult picioarele, sari in lateral.
-La aterizare trebuie sa fii in pozitie de genuflexiune, cu genunchii indoiti mai mult de 90 de grade.
Efectueaza cinci serii a cate 26 de repetari fiecare.

 

3 SARITURI LATERALE CONSECUTIVE
Aceasta miscare implica un efort muscular similar celui de la schi.
Asaza doua-trei repere (o cutie, un scaun mai mic, o buturuga) de inaltimi diferite, pozitionate la o distanta de aproximativ un metru intre ele.
-Stai in dreapta primului obstacol si flexeaza usor genunchii.
-Ia-ti avant si sari pe obiectul respectiv. La aterizare trebuie sa fii in semigenuflexiune.
-Sari din nou pe sol, dar in cealalta parte a obstacolului. Continua astfel pana la ultimul obiect, apoi ia-o invers.
Repeta timp de un minut, fara oprire. Stai cateva secunde si reia miscarea. Efectueaza patru serii.

 

 

4. SEMIGENUFLEXIUNI PE UN PICIOR
Deoarece mentinerea virajului se face cu incarcarea preponderenta a piciorului din exterior, antrenarea musculaturii trenului inferior, in mod individual, ajuta la cresterea fortei explozive.
-Stai in lateralul unui obstacol: scara, balustrada, cutie – ceva pe care sa poti pune piciorul si sa iti ajunga cel putin pana la nivelul genunchiului. Asaza dreptul pe el.
-Impinge cu putere in piciorul flexat
-Ridica-te pana ajungi sa stai drept pe suportul respectiv. Ramai o secunda, apoi revino pe sol.
Efectueaza cinci serii a cate 12-14 repetari pe fiecare picior.

 

 

Previous1 din 2Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!