Cel mai bun antrenament pentru când nu ai timp de mers la sală

0
819
Nu numai că poți face aceste exerciții acasă, dar nici nu ai nevoie de vreun aparat sau echipament special. Doar de corpul tău și de puțină voință.
Nu numai că poți face aceste exerciții acasă, dar nici nu ai nevoie de vreun aparat sau echipament special. Doar de corpul tău și de puțină voință.
Acest program de exerciții de la Bobby Maximus, antrenor și autor al volumului Maximus Body de la Men’s Health, este dovada faptului că nu ai realmente nevoie nici de sală, nici de echipament performant – de fapt, de niciun fel de echipament – pentru un antrenament care să-ți tureze puțin inima și să ardă grăsimile.

„Antrenamentul acesta e unul dintre programele mele de exerciții preferate atunci când sunt acasă, în fața televizorului”, spune Maximus. „Nu ai nevoie de echipamente și nici măcar de prea mult spațiu”.

Programul se derulează cu număr descrescător de repetări ale exercițiilor. Asta înseamnă că vei începe cu 10 repetări pentru fiecare exercițiu și la fiecare rundă (de câte 5 tipuri de exerciții) scazi câte o repetare. În felul acesta poți menține intensitatea ridicată a exercițiilor, deși obosești. Iar intensitatea este ceea ce face ca antrenamentul să fie mai eficient într-un timp mai scurt. Doar știm cu toții vorba cu „scurt și intens” – acum avem ocazia s-o aplicăm în practică.

 

Instrucțiuni: Executați tipurile de exerciții de la (1) la (5), în această ordine, câte 10 repetări pentru fiecare.

1. Flotări.

 

2. Genuflexiuni cu mâinile întinse în față.

3. Abdomene.

4. Burpees.

5. Genuflexiuni cu fandare.

Asta este prima tură. La fiecare tură, scade repetările cu câte una. Vei avea runde de câte 9, 8, 7 repetări, și așa mai departe, până la 1. Ultima tură înseamnă, practic, câte un singur exercițiu din fiecare tip. Dacă execuți totul corect, nu trebuie să ai niciun dubiu că a doua zi vei simți efectele acestui antrenament în fiecare parte a corpului.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here