Antrenament pe fugă: Nimicitorul de canapele

0
691

De BJ Gaddour, director de fitness Men’s Health SUA. Adaptare de Luiza Gabriela Vîlsan. Ilustrație: Michele Melcher.

În timp ce-ți urmărești serialul preferat, strânge bine din fesieri și efectuează în pauză aceste mișcări.

Instrucțiuni  Această sesiune este ideală pentru timpul alocat reclamelor. Fă mișcările timp de 50 de secunde fiecare, cu pauză de zece secunde între ele. În cazul ridicărilor de bazin și al genuflexiunilor cu fandare, stai 25 de secunde pe un picior înainte de a trece la celălalt. Termină cu variațiile de flotări. Efectuează trei-cinci circuite. Este un antrenament bazat doar pe propria greutate, dar vei simți gradul de dificultate în ultimele repetări.

1 Ridicare de bazin într-un picior

Folosește canapeaua ca să-ți sprijini capul și umerii, cu brațele extinse în forma literei T. Adu piciorul drept către piept și împinge șoldurile în sus.

2 Genuflexiune bul­gă­rească cu fandare

Stai cu spatele la canapea, sprijină-ți dreptul și coboară corpul cât de mult poți. Apasă în podea călcâiul stâng pentru a te ridica.

3 Flotare cu picioarele ridicate

Sprijină picioarele de canapea și coboară pieptul aproape de podea. Pune un prosop pe canapea pentru a o proteja.

4 Flotare cu mâinile ridicate

Pune mâinile pe canapea și coboară pieptul către ea. Când ai terminat circuitele, întinde acel prosop înainte de a te relaxa.

Articol preluat din ediția de mai 2017.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here