Circuitul de antrenament metabolic pentru ars grăsimea cu fierul roșu

0
1730
Ar trebui să nu fi tocmai în toate mințile ca să nu dai curs invitației la circuitul acesta intens, care îți ocupă numai 25 de minute din timpul tău prețios, dar îți oferă foarte mari beneficii anti-grăsime. 
Ar trebui să nu fi tocmai în toate mințile ca să nu dai curs invitației la circuitul acesta intens, care îți ocupă numai 25 de minute din timpul tău prețios, dar îți oferă foarte mari beneficii anti-grăsime. 

Probabil că mulți ți-ar spune că ai cam luat-o razna dacă te-ar auzi zicând că vrei să scapi de grăsime cu antrenamente de mai puțin de 30 de minute.

Mulți, dar important e că nu toți! De pildă, Jeremy Scott, proprietarul centrului Jeremy Scott Fitness din Scottsdale, cel care a creat seria de antrenamente de fitness Action Hero Jacked, jură că este, totuși, o posibilitate realistă. Programul de exerciții Metabolic Like Mad Max este exemplul concret de circuit metabolic (metcon circuit) care îți pune pe jar ritmul cardiac și deci reprezintă un antrenament cardio pe care poți conta pentru arderea grăsimii.

Scott spune că această sesiune de antrenament te face să te topești după el la propriu, în sensul că îți consumă mare parte din grăsimea acumulată de organism.

Sesiunea combină mișcări pentru trunchi, sărituri și total body pentru a-ți menține „motorașul” cardiac la turație maximă de la început până la sfârșitul celor 25 de minute. Trebuie să știi că vei trece de la o mișcare la următoarea aproape fără pauză. Timpul pentru a-ți trage sufleful este redus la un nivel minim. Dar nu te speria, rezultatele sunt mai eficiente decât dificultatea, iar timpul este foarte scurt, așa că raportul cost – beneficii recomandă un astfel de program.

Antrenamentul metabolic intensifică arderea caloriilor nu numai în timpul antrenamentului efectiv, ci și în orele următoare, în care organismul tău revine la starea de repaus. Acest proces pe nume EPOC (excess post-exercise oxygen consumption – consum intens de oxigen post-antrenament) consumă o cantitate mare de calorii și după finalul sesiunii de antrenament, cu atât mai mult când vorbim despre antrenamente de mare intensitate precum cel pe care ți-l prezintă Scott aici.

Instrucțiuni. Execută exercițiile în ordinea de mai jos.

  1. Shin huggers (stând în șezutul, adu genunchii înspre piept ca și cum i-ai îmbrățișa), 100 de repetări.
  2. Sari coarda de pe un picior pe celălalt, 100 de „pași”.
  3. Sprint pe vârfuri, timp de 15 secunde, la intensitate maximă.
  4. Genuflexiuni cu gantere (ridicând brațele atunci când îndrepți picioarele), 10 repetări.
  5. Flotări cu mountain climbers (după fiecare flotare, îndoaie pe rând genunchii, aducându-i înspre umărul opus), 10 repetări.

Repetă seria de exerciții, în aceeași ordine, timp de 25 minune. Ar trebui să tinzi la 5-6 serii.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here