Antrenament diabolic

19 februarie 2013

Foloseste aceste noua exercitii din CrossFit ca sa iti cresti forta si viteza, asa cum nici nu iti imaginai

Previous1 din 4Next
Poți folosi tastele ← →

MISCAREA 1: Genuflexiune
Stai cu picioarele departate la nivelul umerilor. Impinge soldurile in spate si coboara bazinul spre sol, in timp ce-ti mentii trunchiul drept. Continua sa cobori pana cand soldurile tale ajung sub nivelul rotulei (astfel incat coapsele sa fie cat mai apropiate de sol), apoi ridica-te brusc in pozitia de start.
VARIANTA USOARA Fa genuflexiuni in ritm rapid (fara greutati).
VARIANTA DIFICILA Mai adauga cateva discuri pe bara.

MISCAREA 2: Tractiuni drepte la bara fixa
Apuca bara ferm (cu degetele mari in jurul barei), cu mainile putin mai departate decat latimea umerilor. Trage-ti corpul in sus pana cand barbia e deasupra barei. Revino in pozitia de start, astfel incat bratele sa fie perfect intinse.
VARIANTA USOARA Prinde o banda elastica de bara, apoi asaza un picior pe banda – iti vei ridica mai usor corpul. Ajuta si daca iti iei avant la fiecare ridicare.
VARIANTA DIFICILA Tine o gantera intre picioare.

 

MISCAREA 3: Sarituri pe cutie
Pentru inceput, flexeaza usor genunchii si balanseaza-ti bratele in spate. Cand mainile ajung in fata, ia-ti avant si sari in forta. Aterizeaza cu ambele picioare cat mai lin, apoi indreapta-ti corpul cat sa simti cum coapsele sunt perfect intinse. Paseste inapoi in pozitia de start si repeta.
VARIANTA USOARA Foloseste o cutie mai mica.
VARIANTA DIFICILA Foloseste o cutie mai mare.


 

Previous1 din 4Next
Poți folosi tastele ← →


Comentarii



Aboneaza-te la newsletter-ul Men's Health!