9 minute de antrenament pentru picioare perfecte

0
805
antrenament pentru picioare

Acest set minute propus de Directorul de Fitness al Men’s Health BJ Gaddour, C.S.C.S., te va ajuta exact cu asta.

Vei începe cu genoflexiuni și flexări ale picioarelor timp de 60 de secunde fiecare pentru a-ți elibera de orice surplus mușchii cvadriceps și posteriori ai coapsei. O minibandă înfășurată în jurul picioarelor se va ajuta să obții mai mult în mai puțin timp: Vei împinge împotriva benzii pentru a-ți activa fesierii pe tot parcursul exercițiului.

Câteva runde din aceste două exerciții foarte simple îți vor „lichefia” efectiv picioarele – la modul bun.

Cum se face: Realizează genoflexiuni cu greutăți pe umeri cu minibanda aplicată timp de 60 de secunde. Odihnește-te timp de 30 de secunde.

În poziția șezut, repetă timp de 60 de secunde flexări ale picioarelor cu minibanda aplicată. Odihnește-te timp de 30 de secunde.

Gata cu prima rundă. Repet-o acum de 3 până la 5 ori.

„Poți accelera ritmul în care face exercițiile pentru un efect potențat de pierdere a grăsimii sau poți reduce acest ritm dacă vrei ca efectele să fie mai vizibile la construcția mușchilor”, spune Gaddour.



SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here